قیومی خبر داد؛ حمایت سازمان های مدیریت شهری از فعالان تبلیغاتی

    Home  /  جشن  /  قیومی خبر داد؛ حمایت سازمان های مدیریت شهری از فعالان تبلیغاتی

قیومی خبر داد؛ حمایت سازمان های مدیریت شهری از فعالان تبلیغاتی Image

قیومی خبر داد؛ حمایت سازمان های مدیریت شهری از فعالان تبلیغاتی

به گزارش صد کادو، فرماندار تهران اظهار داشت: سازوکارهای موجود و سازمان های مدیریت کننده شهری در تهران آماده اند جهت کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی از تبلیغات مؤثر و فعالان تبلیغاتی حمایت کنند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نشست بهره گیری از ظرفیت های تبلیغاتی مؤثر و خلاق در توسعه کسب و کارها، استفاده از روش های تبلیغاتی نوین در کمپین های تبلیغاتی و گسترش هم افزایی ها برای توسعه هدفمند صنعت تبلیغات به صورت مشترک توسط دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار تهران سه شنبه ۲۲ آذر در محل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی این وزارت خانه اجرا شد.
احمد قیومی فرماندار تهران ضمن اشاره به لزوم جریان سازی های مؤثر تبلیغاتی در جهت پیشبرد اهداف اقتصادی که به رشد تولید و افزایش اشتغال کمک می نماید، عنوان کرد: تمام سازوکارهای موجود و سازمان های مدیریت کننده شهری در تهران آماده اند برای مساعدت با رونق تولید و رشد اقتصادی از تبلیغات مؤثر و فعالان تبلیغاتی حمایت کنند و در این راستا هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد.
وی ضمن قدردانی از برنامه ها و کارهای خلاقانه و نوآوری در حوزه تبلیغات در دوره اخیر، بهره گیری از تمام ظرفیت ها و توجه ویژه به تخصص گرایی و آموزش را در این عرصه بسیار مهم قلمداد کرد و عنوان کرد: تهران، بعنوان یک الگوی مناسب، ظرفیت منحصربه فرد و یکتایی در استفاده از مجموعه های دانش بنیان و تفکر خلاق در بروز و ظهور آثار تبلیغاتی نوین دارد و بهره گیری از هوش مصنوعی و خلق آثار نوپدید، کمک شایان توجهی به رشد و توسعه این صنعت خواهدنمود.
در ادامه عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان برنامه ها و کارهای انجام شده و تشکیل کارگروه های ویژه تحول آفرین برای کمک و پشتیبانی از فعالان این عرصه، هم گرایی به وجود آمده در دستگاهها و نهادهای ذیربط در حوزه تبلیغات را گامی به جلو دانست و از حمایت های شکل گرفته در مدیریت کلان شهری در امتداد پیشبرد اهداف توسعه ای در این عرصه قدردانی نمود.
 

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای قیومی خبر داد؛ حمایت سازمان های مدیریت شهری از فعالان تبلیغاتی بسته هستند Date | 13/12/2023