سازمان فرهنگ و ارتباطات اعلام كرد؛ جبهه مقاومت از کنار نسل کشی آشکار اسراییل نخواهد گذشت

    Home  /  جشن  /  سازمان فرهنگ و ارتباطات اعلام كرد؛ جبهه مقاومت از کنار نسل کشی آشکار اسراییل نخواهد گذشت

سازمان فرهنگ و ارتباطات اعلام كرد؛ جبهه مقاومت از کنار نسل کشی آشکار اسراییل نخواهد گذشت Image

سازمان فرهنگ و ارتباطات اعلام كرد؛ جبهه مقاومت از کنار نسل کشی آشکار اسراییل نخواهد گذشت

صد کادو: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه در اطلاعیه ای اصرار کرد جبهه مقاومت از کنار این نسل کشی آشکار نخواهد گذشت.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در واکنش به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه اطلاعیه ای صادر کرد.
مشروح متن این بیانیه بدین سان است:
انالله و اناالیه راجعون
رژیم نامشروع و کودک کش صهیونیستی در ادامه جنایات خود در نوار غزه، دست به یک کشتار جمعی آشکار زد و صدها نفر انسان بی پناه را در حمله ای با سلاح نامتعارف به بیمارستان المعمدانی به شهادت رساند. این جنایت تاریخی، سندی آشکار بر مظلومیت کودکان و زنانی است که با دستان خالی در مقابل رژیمی متوحش با ماهیتی غیر انسانی ایستاده اند و حیات آنها بیش از پیش در سایه سکوت سازمان های بین المللی و همراهی بازیگران غربی مورد تهدید قرار گرفته است.
قطعاً نمی توان نقش آمریکا، اتحادیه اروپا و دیگر حامیان و مهره های منطقه ای رژیم اشغالگر قدس را در وقوع این جنایت تمام عیار نادیده انگاشت. بدون شک خون پاک این شهدای مظلوم، در آینده ای بسیار نزدیک گریبانگیر بانیان و عاملان این جنایت گردیده و جبهه مقاومت، هیچ گاه از کنار این وقاحت و نسل کشی آشکار نخواهد گذشت.
اکنون زمان آن رسیده است که دولت های ساکن و منفعل در مقابل جنایات بی حد و حصر صهیونیست ها، تکلیف خودرا در پشتیبانی از حق یا باطل مشخص کرده و به موج خروشان حامیان جهانی ملت مظلوم فلسطین بپیوندند. محاکمه و مجازات تمامی عوامل و حامیان کشتار اخیر بیمارستان المعمدانی و دیگر جنایات صهیونیست ها در غزه، مطالبه همه انسان های آزاده و با شرافت در سرتاسر دنیا شمرده می شود. بدون شک برمبنای وعده الهی و حقایقی که در صحنه نبرد مقابل دشمن صهیونیستی شاهد آن هستیم، زمان زیادی تا آن لحظه باقی نمانده است.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بار دیگر جنایت بزرگ رژیم اشغالگر قدس را قویاً محکوم کرده و ضمن تسلیت به ملت مظلوم فلسطین و بازماندگان این جنایت، شفای عاجل مجروحان را از خداوند متعال مسئلت می نماید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای سازمان فرهنگ و ارتباطات اعلام كرد؛ جبهه مقاومت از کنار نسل کشی آشکار اسراییل نخواهد گذشت بسته هستند Date | 20/10/2023