جانشین وزیر ارشاد: با همدلی و همراهی گره ها باز می شود

    Home  /  جشن  /  جانشین وزیر ارشاد: با همدلی و همراهی گره ها باز می شود

جانشین وزیر ارشاد: با همدلی و همراهی گره ها باز می شود Image

جانشین وزیر ارشاد: با همدلی و همراهی گره ها باز می شود

به گزارش صد کادو، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین همایش آموزشی توجیهی مدیران و رابطان امور مجلس این وزارتخانه اظهار داشت: امروز تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نقطه خوبی قرار گرفته است.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر و معاون حقوقی امور مجلس و استانها، با تأکید بر این مطلب، اظهار داشت: با همدلی و همراهی گره ها باز می شود و راهکار مشکلات و مسائل بوسیله تعامل و اقناع میسر است.
ایشان سپس با قدردانی از اقدامات و کوشش های کارکنان و مدیران حوزه امور مجلس در وزارتخانه و ادارات کل استانها، اشاره کرد: اگر هم اکنون تعاملات خوبی بین وزارتخانه و مجلس وجود دارد، به سبب رویکرد خوب و تعاملی بوده است که حاصل زحمات همکاران حوزه اداره کل امور مجلس در صف و ستاد است.
جانشین وزیر فرهنگ با تأکید بر این که نفس پاسخگویی به عنوان یک موضوع مهم می باشد، افزود: پاسخگویی باید با زبان لین و نرم، قوه استدلال و در کوتاهترین زمان ممکن صورت گیرد.
وی ادامه داد: در پاسخگویی بموقع بخش خیلی از موضوع حل می شود.
معاون حقوقی، امور مجلس و استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر که نمایندگان مجلس خط مقدم ارتباط با مردم هستند، اظهار داشت: خیلی از پیگیری نمایندگان از وزارتخانه ها، بابت مراجعات مردمی است و مردم برای پیگیری و ارتباط موضوعات مختلف، درخواست ها را به نمایندگان منعکس می کنند و نماینده به عنوان یک جایگاه مردمی موارد مطرحه را پیگیری می کند.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی مقابل مردم مظلوم فلسطین، اظهار داشت: امروز باید به مسئله فلسطین پرداخت و ما جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مقابل کودکان، زنان و مردان مظلوم فلسطین را محکوم می نماییم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جانشین وزیر ارشاد: با همدلی و همراهی گره ها باز می شود بسته هستند Date | 21/10/2023