شهرام عبدلی و سرنوشت زنگ آخر ش

    Home  /  جشن  /  شهرام عبدلی و سرنوشت زنگ آخر ش

شهرام عبدلی و سرنوشت زنگ آخر ش Image

شهرام عبدلی و سرنوشت زنگ آخر ش

صد کادو: فیلم سینمایی «زنگ آخر» به کارگردانی زنده یاد شهرام عبدلی که در تدارک شرکت در جشنواره فیلم کودک و نوجوان بود، با درگذشت سازنده اش احتمالاً در نوروز از تلویزیون پخش خواهد شد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، «زنگ آخر» نام فیلمی به کارگردانی شهرام عبدلی و تهیه کنندگی اشکان حاج حسنی است که برای سینمای کودک و نوجوان ساخته شده و فیلمبرداری آن تیرماه سال جاری به پایان رسید.
«زنگ آخر» بعنوان اولین فیلم سینمایی شهرام عبدلی با بازیگری پسرش در نقش اصلی (آرتین عبدلی) قرار بود یکی از متقاضیان حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سال جاری باشد که برگزاری این رویداد به سال آینده موکول شده است.
اشکان حاج حسنی در گفت وگویی با ایسنا در رابطه با سرانجام این فیلم به ایسنا اظهار داشت: هدف اصلی ما این بود که فیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان باشد که این رویداد با عنایت به شرایط لغو شد. از آنجائیکه کارگردان این فیلم مرحوم عبدلی است، تلویزیون هم خواهان اینست که فیلم «زنگ آخر» را در تعطیلات نوروز پخش کند.
او اضافه کرد: ما فعلاً درحال رایزنی با برخی شبکه های تلویزیون هستیم و بعد از بهترین انتخاب، احیانا فیلم را در عید ۱۴۰۲ از راه تلویزیون نمایش خواهیم داد.
در «زنگ آخر» نیلوفر شهیدی، میناجعفر زاده، حسن اسدی، سامان گوران، علی عطایی، داراب اقاسی زاده، اشکان حاج حسنی، الهه زحمتی، روناک ارجمند، شهرام عبدلی، مانیاد عظیمی فر و آرتین عبدلی بعنوان بعضی از بازیگران معرفی شده بودند.
فیلم «زنگ آخر» روایتگر قصه پسر بچه ای است که در کودکی از مادربزرگ خود خاطرات شیرین و خوبی دارد اما بعد از مدتی بی اطلاعی از مادربزرگ تلاش دارد به کمک دوستش او را پیدا کند.
شهرام عبدلی این فیلم سینمایی را در حالی کارگردانی کرده بود که سال ها تجربه نقش آفرینی مقابل دوربین را در سریال ها و فیلمهای مختلف داشت ولی اجل مهلتی نداد تا دسترنج خودش بعنوان کارگردان را روی پرده سینما ببیند.
فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی شهرام عبدلی در سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و «دختری در قفس»، «قصه دل ها» و «یکی برای همه» از دیگر فیلمهای سینمایی این بازیگر بودند.
شهرام عبدلی بامداد ششم اسفندماه در سن ۴۶ سالگی براثر عارضه مغزی و در شرایطی که چند روز در کما بود، در بیمارستانی در مشهد دار فانی را وداع گفت.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای شهرام عبدلی و سرنوشت زنگ آخر ش بسته هستند Date | 15/03/2023