کتاب در مه جا مانده ام اثر شاعره کرمانشاهی منتشر گردید

    Home  /  جشن  /  کتاب در مه جا مانده ام اثر شاعره کرمانشاهی منتشر گردید

کتاب در مه جا مانده ام اثر شاعره کرمانشاهی منتشر گردید Image

کتاب در مه جا مانده ام اثر شاعره کرمانشاهی منتشر گردید

صد کادو: کتاب «در مه جا مانده ام» اثر «شمسی چاوشانی» شاعره کرمانشاهی توسط انتشارات حوزه مشق چاپ و و روانه بازار نشر شد.
این شاعره کرمانشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، قالب شعرهای این کتاب را شعر نو اعلام نمود و اضافه کرد: این کتاب در ۸۲ صفحه و قیمت روی جلد ۴۰ هزار تومان چاپ شده است.
چاوشانی اضافه کرد: تا حالا ۲ کتاب شعر دیگر شامل «رقص سیمرغ» و «پژواک قلم» در سالهای پیش از بنده چاپ و روانه بازار نشر شده است.
شمسی چاوشانی متولد بهمن ۱۳۵۵ کرمانشاه است و در مورد ورودش به عالم شعر و شاعری اظهار داشت: از کودکی به شعر، رمان و نویسندگی علاقه زیادی داشتم و نوشته هایم از دوران راهنمایی جمع آوری کردم ولی حرفه ای نبود.
این شاعره کرمانشاهی در ادامه اظهار داشت: دوران دبیرستان یکبار نوشته هایم را به نشریه کرمانشاه بردم گفتن خوب نیست و قابل چاپ نمی باشد، همین موجب شد چند سالی از چاپ کردن آنها دلسرد شدم تا اینک در سال ۹۸ با پیشنهاد انتشارات حوزه مشق نخستین مجموعه از نوشته های من چاپ شد که بیشتر کارهای دوران کودکی بود و آنها را زیاد تغییر ندادم از چند نشریه پیشنهاد برای چاپ داشتم ولی درحال حاضر با حوزه مشق کار کردم.
وی افزود: مجموعه شعر دیگری آماده چاپ دارم و به زودی روانه بازار نشر می شود.
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای کتاب در مه جا مانده ام اثر شاعره کرمانشاهی منتشر گردید بسته هستند Date | 26/05/2022

categories & tags