فرصتی برای رفع نقصها ثبت نام در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

    Home  /  جشن  /  فرصتی برای رفع نقصها ثبت نام در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

فرصتی برای رفع نقصها ثبت نام در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران Image

فرصتی برای رفع نقصها ثبت نام در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

صد کادو: ناشران متقاضی حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا فردا یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند که نقصها ثبت نامی خودرا برطرف کنند.
به گزارش خبرنگار کتاب ایرنا، ناشرانی که برای حضور در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ثبت نام کرده اند تا یک شنبه نوزدهم دی ماه ۱۴۰۰ امکان ثبت نام دارند و ناشرانی که ثبت نامشان ناقص مانده است نیز می توانند نقصها ثبت نامی خودرا تکمیل و برطرف کنند.
همه ناشرانی که ثبت نامشان کامل شده است نیز می توانند در طول این مدت با ورود به صفحه خود نسبت به ویرایش اطلاعات نشر، شماره حساب، متصدی غرفه و غیره اقدام نمایند.
مرکز پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ آماده پاسخگویی و راهنمایی ناشران برای ثبت نام و رفع نقصها در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خواهد بود.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در یک نگاه
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال راهی برای پشتیبانی از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با بهره گیری از تجربیات حضور در نمایشگاه های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانکفورت، این رویداد فرهنگی در ایران به شکل مجازی انجام شد.
در اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیش از یک هزار ناشر حضور داشتند و بیش از ۱۰۰ هزار عنوان کتاب برای عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران ارائه شد. همین طور ۱۸۰ ناشر خارجی با ۲۰ هزار عنوان کتاب و ۱۴۲ نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت سنتر نیز در این نمایشگاه حضور داشتند. هزینه ارسال کتاب ها نیز از طرف شرکت پست جمهوری اسلامی برای همه مخاطبان رایگان اعلام شده بود.
نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، از یکم تا دهم بهمن ۹۹ انجام شد.
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فرصتی برای رفع نقصها ثبت نام در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بسته هستند Date | 09/01/2022