دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی گردید

    Home  /  جشن  /  دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی گردید

دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی گردید Image

دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی گردید

صد کادو: همزمان با برگزاری دومین جلسه شورای سیاست گذاری یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، سپیده یاقوتی بعنوان دبیر یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر معرفی گردید.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در دومین جلسه شورای سیاست گذاری یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر طی حکمی دکتر سپیده یاقوتی را بعنوان دبیر جشنواره معرفی نمود.
در این حکم چنین آمده است:
«این جشنواره، به مثابه فراگیرترین رویداد تخصصی مد و لباس در ایران می تواند، با درایت و توانمندی شما در برنامه ریزی ها و نظارت های مستمر، محور تحول آفرینی آینده نگری، بازآفرینی ارزشهای دینی، ملی و قومی، احیا و توسعه زیبایی شناسی بومی در کشور شود. امید است با اتکاء به فضل الهی، سرکار عالی در تعالی با دبیران بخش های مختلف، مدیران کارگروه ساماندهی مد و لباس و استانها بتوانید سبب گسترش و تقویت سبک پوشش عفیفانه ـ اسلامی و توسعه هنر ـ صنعت مد و لباس در تولیدات داخلی باشید.»
سپیده یاقوتی مدرس دانشگاه، طراح و پژوهشگر حوزه پارچه و لباس، دارای مدرک کارشناسی طراحی پارچه و لباس، کارشناسی ارشد و دکترای پژوهش هنر از دانشگاه الزهرا(س) است.
سید مجید امامی در ادامه جلسه از زحمات و کوشش های صدیقه پاکبین بعنوان دبیر چهار دوره جشنواره مد و لباس فجر تقدیر و قدردانی کرد.
گفتنی است در دومین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره مد و لباس کشور درباره فراخوان، پوستر، محتوای تخصصی و زمان برگزاری جشنواره بحث و تصمیم گیری شد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دبیر جشنواره مد و لباس فجر معرفی گردید بسته هستند Date | 09/01/2022