در گزارش صد كادو مطرح شد؛ تهران ۱۴ به نوروز ۱۴۰۰ می رسد

    Home  /  جشن  /  در گزارش صد كادو مطرح شد؛ تهران ۱۴ به نوروز ۱۴۰۰ می رسد

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ تهران ۱۴ به نوروز ۱۴۰۰ می رسد Image

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ تهران ۱۴ به نوروز ۱۴۰۰ می رسد

به گزارش صد کادو تهیه کننده مجموعه مستند تهران ۱۴ از آماده سازی این مستند ۵۲ قسمتی درباره رویدادها و اماکن مهم تهران در یک قرن گذشته برای نوروز ۱۴۰۰ اطلاع داد.

سمیه عظیمی ستوده تهیه کننده «تهران ۱۴» ضمن اشاره به اینکه در این مستند، به مرور وقایع مهم تهران در سالهای گذشته خواهیم پرداخت به خبرنگار مهر اظهار داشت: تهران از زمان پایتخت شدن، شاهد وقایعی مهم بوده که در این مستند با نگاهی نو و داستان گونه، روایت خواهد شد.
وی اضافه کرد: در مستند «تهران ۱۴» مخاطبان با مهم ترین بناهای تهران آشنا می شوند؛ بناهایی که شاید سال ساخت آنها در ارتباط با قرن ۱۴ نباشد، اما بستر مهم ترین و تأثیرگذارترین وقایع تاریخ تهران و ایران بوده اند.
تهیه کننده «تهران ۱۴» با اشاره به اینکه هدف ما در این مستند، پرداختن به کالبد تاریخی و زیبایی شناسی بناهای تهران نیست، اظهار داشت: هر بنای تاریخی در این شهر، داستان هایی را در دل خود دارد که باید برای مردم به شکل دقیق و مستند، بازگو شود.
وی بیان مسائلی همچون عقب ماندگی های دوران گذشته و افراد اثرگذار در تاریخ تهران و ایران را پایه و اساس این مستند دانست و اضافه کرد: ما در این مستند کوشیده ایم داستان بناها و وقایع تاریخی و مهم تهران را با روایتی شیرین و جذاب برای مردم مرور نماییم.
عظیمی ستوده در انتها درباره زمان پخش این مجموعه مستند اعلام نمود: پژوهش این سریال مستند از شهریورماه سالجاری شروع شده و ان شالله برای پخش از فروردین ماه ۱۴۰۰، آماده خواهدشد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گزارش صد كادو مطرح شد؛ تهران ۱۴ به نوروز ۱۴۰۰ می رسد بسته هستند Date | 14/02/2021

categories & tags