شفاف سازی های وزارت ارشاد ادامه دارد، چه كسانی پول گرفتند؟

    Home  /  جشن  /  شفاف سازی های وزارت ارشاد ادامه دارد، چه كسانی پول گرفتند؟

شفاف سازی های وزارت ارشاد ادامه دارد، چه كسانی پول گرفتند؟ Image

شفاف سازی های وزارت ارشاد ادامه دارد، چه كسانی پول گرفتند؟

صد كادو: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه روند شفاف سازی فعالیت های خود، برای نخستین بار فهرست قراردادهای با مبالغ بالای متوسط را در شش ماه نخست سال ۹۷ و همینطور فهرست حمایت های این وزارتخانه از اشخاص حقوقی به تفكیك سال های ۹۶ و ۹۷ منتشر نمود.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این فهرست ۲۳ عنوان قرارداد بالای متوسط از ابتدای سال تا آخر شهریور ۹۷، به همراه تاریخ و مبلغ آن در سه صفحه انتشار یافته است كه جزئیات آنرا می توانید در این لینك ببینید.
كمك های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اشخاص حقوقی تا آخر مهر ماه امسال در سه جدول و ۶۴ مورد انتشار یافته است. جمع مبلغ پرداختی در این زمینه ۱.۲۶۵.۵۶۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال درج شده است كه در این لینك قابل مشاهده می باشد.
همینطور جدول كمك ها به اشخاص حقوقی در سال ۱۳۹۶ هم در هشت صفحه و ۱۹۱ مورد به مبلغ ۳.۶۲۹.۹۸۷.۹۰۹.۱۱۰ ریال انتشار یافته است كه در این لینك قابل رؤیت است.
وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی قبل از این مدارج شغلی -تحصیلی مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست كلیه هزینه های رویدادهای برگزار شده و یا حمایت شده توسط بنیاد ملی بازی های كامپیوتری، گزارش مالی سال ۹۵ و ۹۶ موسسه فرهنگی و هنری توسعه ارتباطات و اطلاعات مركز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در بخش سازمان ها و موسسات، فهرست حمایت های بنیاد ملی بازی های كامپیوتری از بازی سازان، گزارش حسابرسی بنیاد ملی بازی های كامپیوتری، ساختار سازمانی بنیاد ملی بازی های كامپیوتری در بخش نهادهای وابسته را منتشر نمود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای شفاف سازی های وزارت ارشاد ادامه دارد، چه كسانی پول گرفتند؟ بسته هستند Date | 15/11/2018