وزیر ارشاد در گفت وگو با صد كادو هنرمندان و اهالی رسانه مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران زدند

    Home  /  جشن  /  وزیر ارشاد در گفت وگو با صد كادو هنرمندان و اهالی رسانه مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران زدند

وزیر ارشاد در گفت وگو با صد كادو هنرمندان و اهالی رسانه مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران زدند Image

وزیر ارشاد در گفت وگو با صد كادو هنرمندان و اهالی رسانه مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران زدند

به گزارش صد کادو، محمدمهدی اسماعیلی امروز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی ایران، به صحبت در رابطه با حضور اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت جهت شرکت در انتخابات پرداخت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با ایسنا در رابطه با حضور اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت جهت شرکت در انتخابات اظهار داشت: الحمدالله چهره های خیلی خوب و فرهنگی در این انتخابات حضور دارند و من امیدوارم که یک ارتقای کیفی در فعالیتهای فرهنگی اتفاق بیفتد.
وی تصریح کرد: دور از انصاف است اگر اشاره نکنم که مجلس یازدهم هم همکاری بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر داشت، ولی به هر حال هر چقدر چهره های متنوع با نگاه های متفاوت کنار هم در حوزه فرهنگ جمع شوند ما تعالی و تکامل بیشتری خواهیم داشت. من خیلی امیدوارم به مجلس دوازدهم و نوع نگاه فرهنگی که آنجا حاکم خواهد بود.
اسماعیلی در رابطه با سیاست های ضد انتخاباتی رسانه های معاند هم اظهار داشت: از رسانه های معاند و دشمن توقعی نداریم و از دشمن توقعی جز دشمنی نمی رود. دشمن کار خودش را انجام می دهد. امروز جامعه فرهنگی هنری و رسانه ای با این ابتکاری که شد و به اینجا آمده اند، مشت محکمی را بر دهان بدخواهان ایران زدند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای وزیر ارشاد در گفت وگو با صد كادو هنرمندان و اهالی رسانه مشت محکمی بر دهان بدخواهان ایران زدند بسته هستند Date | 03/03/2024