از دوشنبه ۱۴ اسفند؛ هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی

    Home  /  جشن  /  از دوشنبه ۱۴ اسفند؛ هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی

از دوشنبه ۱۴ اسفند؛ هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی Image

از دوشنبه ۱۴ اسفند؛ هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی

به گزارش صد کادو، هفته دوستی کودکان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین از ۱۴ اسفند تا ۱۸ اسفند برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، هفته دوستی کودکان جمهوری اسلامی ایران و بوسنی و هرزگوین توسط رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و مراکز فرهنگی و آموزشی کودکان و نوجوانان بوسنی و هرزگوین ۱۴ تا ۱۸ اسفند برگزار می گردد.
در این رویداد، چهار مرکز فرهنگی طی پنج روز میزبان هنرمندان ایرانی خواهند بود و کودکان و نوجوانان مخاطب این مراکز از راه برنامه های متنوع پیشبینی شده، با خصوصیت های فرهنگی، تاریخی، جغرافیایی و همینطور آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی آشنا می شوند.
همچنین نمایش عروسکی، روایت قصه های ایرانی، آشنایی با ظرفیتهای انیمیشن ایران و آشنایی با هنرهای سنتی ایرانی از راه شرکت در کارگاه های آموزشی از دیگر برنامه های پیشبینی شده این هفته است.
کتاب «دو دوست» هم با مبحث نوع دوستی و همکاری که به صورت تخصصی برای کودکان دو کشور توسط جناب آقای محسن مشرقی نگارش و توسط خانم سنکا بشلیچ به زبان بوسنیائی ترجمه شده در این رویداد معرفی و رونمایی می شود.
به باعث برنامه ریزی های این هفته دوستی، هنرمندان ایرانی روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در مرکز فرهنگ و جوانان سارایوو، روز سه شنبه ۱۵ اسفند در کالج فارسی بوسنیایی، چهارشنبه و پنج شبه ۱۶ و ۱۷ اسفند در مرکز بین المللی کودکان و نوجوانان سارایوو و جمعه ۱۸ اسفند در کتابخانه شهری و دانشگاهی شهر توزلا بوسنی و هرزگوین به اجرای برنامه می پردازند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از دوشنبه ۱۴ اسفند؛ هفته دوستی کودکان ایران و بوسنی بسته هستند Date | 04/03/2024