برای وطن، وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی عامل وحدت جامعه است

    Home  /  جشن  /  برای وطن، وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی عامل وحدت جامعه است

برای وطن، وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی عامل وحدت جامعه است Image

برای وطن، وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی عامل وحدت جامعه است

صد کادو: محمدمهدی اسماعیلی بعد از رأی دادن در تالار وحدت و در جمع هنرمندان، اصرار کرد که شرکت کردن هنرمندان در انتخابات ۱۴۰۲، نمادی از حضور روشنفکران ایرانی برای تقویت وحدت جامعه است.

به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه استاندار تهران ساعت ۱۱ بامداد با حضور در تالار وحدت، در جمع خبرنگاران و هنرمندان حاضر شدند و رأی خودرا به صندوق انداختند.

محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در تالار وحدمت گفت؛ خدارا شاکریم بابت امروز و مشارکت مردم عزیز و فرهنگی و فرهنگ دوست ایران که بار دیگر یک صحنه تاریخی را خلق کردند.
وی افزود: از اصحاب فرهنگ هنری و رسانه تشکر میکنم که با وجود زمان کمی که برای هماهنگی برای حضور در خانه خودشان در تالار وحدت داشتند، اما با این شور و شوق و علاقه و اشتیاق به صحنه امدند. اصحاب فرهنگ و رسانه همیشه پیشتاز حرکت های وحدت آفرین هستند
وزیر ارشاد با اشاره به حضور هنرمندان در تالار وحدت اشاره کرد: حضور امروز اصحاب هنر و رسانه در تالار وحدت سبب شده که اینجا به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی تبدیل گردد. جامعه روشنفکر ایرانی پیشگام این وحدت است. خداوند رحمتش را بر مردم و اصحاب فزونی ببخشد. با این حرکت بزرگ امروز در مقابل دوربین های داخلی و خارجی، تالار وحدت یک عظمت مهم و ماندگار به خودش دید و ممنون تک تک هنرمندان پیشکسوت و همرمندان هستم.
وی ادامه داد: از وزارت کشور و استاندار تهران که همکاری بسیار خوبی داشتند و خودشان هم در اینجا حاضر شدند و معاونت های وزارت ارشاد که کمک کردند تشکر می کنم. از حضور تک تک شما تشکر میکنم و امیدوار هستم امروز را به روزی وحدت افرین، امیدافرین و انسجام زا در تاریخ معاصر و حرکتی رو به جلو برای پیشرفت ایرانی قوی و اباد تبدیل نماییم.
وزیر ارشاد در پاسخ به پرسشی درباره ی قهر و یا ناراحتی تعدادی از هنرمندان، اظهار داشت: حضور امروز اهالی فرهنگ در تالار وحدت، برای این است که نشان دهیم که جامعه هنری جدا از جامعخ ایرانی نیست و بلکه پیشگام همه حقیقت های جامعه است. امروز همه اصحاب هنر در شاخه ها این همگرایی را نشان می دهند.
گفت و گوی وزیر ارشاد با هنرمندان در حاشیه رای گیری انتخابات ۱۴۰۲ در تالار وحدت

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برای وطن، وزیر ارشاد در تالار وحدت: روشنفکر ایرانی عامل وحدت جامعه است بسته هستند Date | 02/03/2024