توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ مسابقه سرود هم سرا ویژه نوجوانان

    Home  /  جشن  /  توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ مسابقه سرود هم سرا ویژه نوجوانان

توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ مسابقه سرود هم سرا ویژه نوجوانان Image

توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ مسابقه سرود هم سرا ویژه نوجوانان

به گزارش صد کادو، مسابقه سرود هم سُرا ویژه نوجوانان توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مسابقه سرود «هم سُرا» بمناسبت تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان با هدف راه اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعدادهای نوجوانان در فرهنگسراهای پایتخت انجام می شود.
موضوع این مسابقه تقارن بهار طبیعت و ضیافت معنوی ماه مبارک رمضان و با حضور نوجوانان است.
در این مسابقه چند قطعه موسیقی در اختیار فرهنگسراها قرار می گیرد تا نوجوانان با هدایت مربی گروه، ضمن انتخاب یکی از قطعات موسیقی، با سرودن قطعه شعری در یکی از موضوعات بهار، رمضان، ایران یا تهران، آنرا با موسیقی همگام کرده و با ایجاد یک گروه سرود متشکل از نوجوانان فعال و منتخب فرهنگسرا، با تمرین و همخوانی برای اجرا در حضور داوران آماده شوند.
این مسابقه در ۳ بخش سرایش اشعار سرود، همگام سازی شعر و موسیقی و اجرای سرود طراحی شده است و نوجوانان می توانند به صورت گروهی در چارچوب گروه سرود فرهنگسرا در مسابقه شرکت نمایند و در نهایت از هر فرهنگسرا یک گروه به مرحله داوری نهایی راه می یابند.
در مرحله داوری نهایی هم بعد از بررسی معیارهای هنری توسط داوران، ۳ گروه سرود منتخب شهر تهران در آئین پایانی مسابقه تقدیر می شوند.
نوجوانان علاقه مند جهت شرکت در این مسابقه و برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نزدیک ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه نموده و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir رجوع کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ مسابقه سرود هم سرا ویژه نوجوانان بسته هستند Date | 28/02/2024