توسط نهادكتابخانه ها اعلام شد؛ عضویت در کتابخانه های عمومی در دهه فجر مجانی است

    Home  /  جشن  /  توسط نهادكتابخانه ها اعلام شد؛ عضویت در کتابخانه های عمومی در دهه فجر مجانی است

توسط نهادكتابخانه ها اعلام شد؛ عضویت در کتابخانه های عمومی در دهه فجر مجانی است Image

توسط نهادكتابخانه ها اعلام شد؛ عضویت در کتابخانه های عمومی در دهه فجر مجانی است

به گزارش صد کادو، بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح عضویت مجانی و بخشودگی جرایم دیرکرد منابع در کتابخانه های عمومی سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام نمود بمناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی، طرح عضویت مجانی و بخشودگی جرایم دیرکرد منابع در کتابخانه های عمومی سراسر کشور اجرا می شود.
به این ترتیب علاقه مندان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن فرصت دارند با رفتن به سامانه سامان و پرتال های کتابخانه ای و دریافت کد تخفیف عضویت رایگان، به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند. در این طرح، اعضایی که منابع امانی شان شامل جرایم دیرکرد می شود، در صورتیکه در بازه زمانی ۱۲ تا ۲۲ بهمن به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرایم دیرکرد خواهند شد.
اعتبار کدهای تخفیف عضویت مجانی تا ۳۰ بهمن ماه خواهد بود و لیست پرتال کتابخانه های عمومی در سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی هم در نشانی www.samanpl.ir در دسترس می باشد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای توسط نهادكتابخانه ها اعلام شد؛ عضویت در کتابخانه های عمومی در دهه فجر مجانی است بسته هستند Date | 05/02/2024

categories & tags