اسلامی مطرح كرد؛ فراخوان جذب نیرو توسط وزارت ارشاد

    Home  /  جشن  /  اسلامی مطرح كرد؛ فراخوان جذب نیرو توسط وزارت ارشاد

اسلامی مطرح كرد؛ فراخوان جذب نیرو توسط وزارت ارشاد Image

اسلامی مطرح كرد؛ فراخوان جذب نیرو توسط وزارت ارشاد

صد کادو: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار فراخوان جذب نیرو توسط این وزارتخانه آگاهی داد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: بمنظور جذب نیروی انسانی جوان و نخبه و توسعه نیروی انسانی، فراخوان جذب نیرو بوسیله بنیاد نخبگان انتشار یافته است.
وی با اعلان اینکه بر طبق این فراخوان ۴۰۰ نیرو در رشته های مختلف جذب خواهند شد، اضافه کرد: عناوین شغلی مورد نیاز بر طبق این فراخوان شامل کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار، کارشناس شبکه، کارشناس برنامه ریزی، کارشناس امور مالی، کارشناس امور اداری، کارشناس حقوقی، کارشناس راهبردی امور فرهنگی، کارشناس امور چاپ و انتشارات، کارشناس امور رسانه و تبلیغ، کارشناس امور قرآن و عترت و کارشناسان راهبردی امور هنری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تکیه بر این که علاقمندان جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی این فراخوان می توانند به دفترچه راهنمای فراخوان مراجعه کنند، اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت نام در سامانه، ۱۵ بهمن ماه تعیین شده است.
اسلامی در آخر اظهار داشت: در امتداد ارتقای سطح فرهنگی و هنری در کشور و همین طور تحقق عدالت فرهنگی، ۸۵ درصد از نیروها جدید به استانها اختصاص داده شده است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اسلامی مطرح كرد؛ فراخوان جذب نیرو توسط وزارت ارشاد بسته هستند Date | 25/01/2024