امروز دوشنبه؛ برگزاری برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر

    Home  /  جشن  /  امروز دوشنبه؛ برگزاری برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر

امروز دوشنبه؛ برگزاری برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر Image

امروز دوشنبه؛ برگزاری برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر

به گزارش صد کادو، خانه فرهنگ منتظر از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۶ تهران امروز دوشنبه ۱۵ آبان برنامه هایی ویژه در رابطه با کودکان غزه برگزار می نماید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مجید اکبر رئیس خانه فرهنگ منتظر ضمن اشاره به جزئیات برنامه های ویژه کودکان اظهار داشت: به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، موجی از همبستگی با کودکان فلسطین و غزه راه افتاده، بدین منظور خانه فرهنگ منتظر هم مسابقه دل نوشته «شاخه برگ زیتون» را با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان اتباع افغانستانی و ایرانی، از ساعت ۱۰ بامداد دوشنبه ۱۵ آبان برگزار می نماید و در انتها بعد از داوری این آثار به صاحبان سه اثر برتر، جوایزی به رسم یادبود اهدا می کند.
رئیس خانه فرهنگ منتظر اضافه کرد: همینطور نمایشگاه نقاشی با عنوان «فرشتگان غزه» روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه جاری همراه با قدردانی از ۱۰ نفر از برگزیدگان مسابقه نقاشی که پیشتر با همین عنوان برگزار شده بود، در این مرکز برپاست.
اکبر ضمن اشاره به استفاده از قالب های متنوع تصویری (ویدیوکلیپ، موشن گرافی و فتوکلیپ) اظهار داشت: با تولید و انتشار ویدئو کلیپ های «خیبر، خیبر یا صهیون» و «مادر قصه گو» با بیان روایتی دقیق و مستند از این رخداد مهم در جهت آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان در مورد حمایت و همدلی با مردم مظلوم فلسطین، امیدوارم نقش مؤثری ایفا نماییم.
رئیس خانه فرهنگ منتظر در انتها اظهار داشت: تولید محتوای فرهنگی برای فضای مجازی با رویکرد و مناسبت های مختلف و انتشار در پیام رسان های (روبیکا، ایتا بله) و آپارات به نشانی: @farhangsara_bahman از دیگر برنامه های خانه فرهنگ منتظر است.
علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ منتظر واقع در خیابان خزانه بخارایی شمالی (محله باغ آذری)، خیابان شهید زارعی رجوع کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امروز دوشنبه؛ برگزاری برنامه ویژه کودکان غزه در خانه فرهنگ منتظر بسته هستند Date | 09/11/2023