با شركت نمایندگان ۲۵ كشور جهان؛ نمایشگاه جهانی آگه او ژاپن با حضور ایران

    Home  /  جشن  /  با شركت نمایندگان ۲۵ كشور جهان؛ نمایشگاه جهانی آگه او ژاپن با حضور ایران

با شركت نمایندگان ۲۵ كشور جهان؛ نمایشگاه جهانی آگه او ژاپن با حضور ایران Image

با شركت نمایندگان ۲۵ كشور جهان؛ نمایشگاه جهانی آگه او ژاپن با حضور ایران

به گزارش صد کادو، نمایشگاه جهانی آگه او با شرکت نمایندگان ۲۵ کشور جهان همچون جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهرداری استان سایتاما در ژاپن برگزار گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نمایشگاه جهانی «آگه او» با شرکت نمایندگان ۲۵ کشور جهان همچون جمهوری اسلامی ایران و چندین فعال و تولید کننده صنایع فرهنگی در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهرداری استان سایتاما در ژاپن برگزار گردید.
غرفه جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال علاقه مندان به فرهنگ ایرانی بخصوص دانشجویان زبان و ادبیات فارسی قرار گرفت.
رایزنی فرهنگی کشورمان در ژاپن هم با نمایش آثار فرهنگی و صنایع دستی هنرهای ایرانی در زمینه های مختلف میناکاری، فیروزه کوبی، انواع گلیم، نقوش روی پارچه ها، خاتم کاری، ترمه و سایر آثار هنری در این نمایشگاه حضور داشت.
در این نمایشگاه، عروسک های دست ساز که مبین شخصیت های داستانی، کارتون های ایرانی و حتی پوشش و لباس های سنتی هستند، ارائه شد.

همچنین در بخشی از این رویداد فرهنگی، مجله ها و نشریات معرفی ایران که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان تهیه و چاپ شده بود برای معرفی ایران اسلامی استفاده می شد.
علی سعادت آذر، رایزن فرهنگی ایران در ژاپن اظهار داشت: این نمایشگاه بستر خوبی برای معرفی دستاوردهای فرهنگی کشورمان به ژاپنی ها است. معرفی جاذبه های گردشگری ایران برای حضور ژاپنی های علاقه مند در کشورمان بخش دیگری از فعالیت غرفه ایران بود. کوشش برای ایجاد ارتباط در حوزه گردشگری از راه معرفی ایران در چنین نمایشگاهی میسر خواهد بود.
وی اضافه کرد: ایران دوستان زیادی در شهر های دیگر از فضاهای فرهنگی ایران و صنایع و هنرهای ایران استقبال می کنند و این فرصت بسیار خوبی برای بهره مندی از زیرساخت های سایر استان ها و شهرها است. شهر های اطراف پایتخت مانند یوکوهاما، سایتاما، توچیگی، چیبا در مرحله اول، هدف برگزاری برنامه های فرهنگی است و امیدواریم دامنه برگزاری نمایشگاه های فرهنگی به شهر های دورتر هم تسری پیدا کند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با شركت نمایندگان ۲۵ كشور جهان؛ نمایشگاه جهانی آگه او ژاپن با حضور ایران بسته هستند Date | 18/10/2023