در سی و هشتمین نشست رسانه و اقتصاد؛ مبحث تهاجم رسانه ای به افکارعمومی بررسی می شود

    Home  /  جشن  /  در سی و هشتمین نشست رسانه و اقتصاد؛ مبحث تهاجم رسانه ای به افکارعمومی بررسی می شود

در سی و هشتمین نشست رسانه و اقتصاد؛ مبحث تهاجم رسانه ای به افکارعمومی بررسی می شود Image

در سی و هشتمین نشست رسانه و اقتصاد؛ مبحث تهاجم رسانه ای به افکارعمومی بررسی می شود

به گزارش صد کادو، سی و هشتمین دوره از سلسله نشست های رسانه و اقتصاد با عنوان تهاجم رسانه ای به افکارعمومی و راهبردهای بازگشت آرامش به جامعه شنبه ۱۵ مهر در فرهنگسرای رسانه برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سی و هشتمین دوره از سلسله نشست های رسانه و اقتصاد با عنوان تهاجم رسانه ای به افکار عمومی و راهبردهای بازگشت آرامش به جامعه شنبه پانزدهم مهر در فرهنگسرای رسانه برگزار می گردد.
در این برنامه که توسط گروه پژوهشی پدافند رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار می گردد گزارش ۶ تحقیق مساله محور در چارچوب سخنرانی های پژوهشی عرضه می شود.
سیده مهناز حسینی دبیر اجرایی این نشست ضمن معرفی محورهای علمی سخنرانی ها اظهار داشت: تهدیدهای شناختی و ترکیبی با منشأ رسانه های مهاجم، اقدامات و شیوه های رفتاری رسانه های مهاجم، رسانه ها و صیانت از افکار عمومی، شیوه های کارآمد مقابله با رسانه های مهاجم، سلاح های اجتماعی و رسانه ای، قوانین و مقررات و رویه های بازدارنده، آرامش اجتماعی و مدیریت رسانه ها، ترویج و تقویت آرامش اجتماعی از محورهای علمی این همایش هستند.
وی اضافه کرد: سازمان های پدافند غیر عامل کشور، بسیج اساتید استان تهران، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، فرهنگسرای رسانه، اندیشکده راهبردی رسانه ها و فضای مجازی، دبیرخانه پدافند رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه واحد تهران مرکزی، پایگاه خبری آذر تاش، انجمن علمی مدیریت رسانه و علوم ارتباطات بعنوان حامیان معنوی این نشست علمی، محققان جوان همکار را همراهی می کنند.
این برنامه روز شنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا برگزار می گردد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در سی و هشتمین نشست رسانه و اقتصاد؛ مبحث تهاجم رسانه ای به افکارعمومی بررسی می شود بسته هستند Date | 08/10/2023