با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه؛ فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی منتشر گردید

    Home  /  جشن  /  با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه؛ فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی منتشر گردید

با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه؛ فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی منتشر گردید Image

با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه؛ فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی منتشر گردید

صد کادو: صد کادو: فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی با محوریت فرهنگ، هنر، رسانه و ارتباطات، پژوهش های دینی و اسلامی و تکنولوژیهای جدید و آینده پژوهی فرهنگی توسط دبیرخانه این رویداد منتشر گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی با محوریت فرهنگ، هنر، رسانه و ارتباطات، پژوهش های دینی و اسلامی و تکنولوژیهای جدید و آینده پژوهی فرهنگی توسط دبیرخانه این رویداد انتشار یافته است.
علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خودرا در یکی از محورهای ذکر شده فراخوان؛ در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ برای بخش داخلی و از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳ در بخش بین الملل ارسال نمایند.
طرحی پژوهشی، پایان نامه کارشناسی ارشد، رساله دکترا، کتاب (برگرفته از طرح پژوهشی)، مقاله علمی پژوهشی (پُر استناد) و گزارش سیاستی همچون قالب های دریافت آثار در این جشنواره است. همین طور در این دوره آثار لطمه شناسانه، کاربردی و شامل ارائه راه حل در اولویت اند؛ آثار ترجمه ای نیز در انتخاب پژوهش فرهنگی شرکت داده نمی شوند.
جایزه ویژه جشنواره هم با نام زنده یاد عماد افروغ به اثر برگزیده در عرصه نقد و سیاست گذاری فرهنگی اهدا می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با محوریت فرهنگ، هنر و رسانه؛ فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهش فرهنگی منتشر گردید بسته هستند Date | 08/10/2023