باقری خبر داد؛ نوجوانان خدمت بی منت خویش را در خدمت اربعینی روایت کنند

    Home  /  جشن  /  باقری خبر داد؛ نوجوانان خدمت بی منت خویش را در خدمت اربعینی روایت کنند

باقری خبر داد؛ نوجوانان خدمت بی منت خویش را در خدمت اربعینی روایت کنند Image

باقری خبر داد؛ نوجوانان خدمت بی منت خویش را در خدمت اربعینی روایت کنند

به گزارش صد کادو، مسئول پویش خدمت اربعینی اظهار داشت: نوجوانان و جوانان جامانده اربعینی می توانند روایت یک خدمت بی منت به نیت اربعین در خانه و محله زندگی و موکب های شهر خویش را در پویش خدمت اربعینی روایت کنند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، هر ساله افراد زیادی در روز اربعین برای زیارت امام حسین (ع) به سمت کربلا می روند، برخی افراد پای پیاده این مسیر را طی می کنند تا در اربعین در حرم امام حسین (ع) حضور داشته باشند و بعضی دیگر هم در موکب های مسیر نجف تا کربلا به زائرین امام حسین (ع) خدمت می کنند. دراین میان افرادی هم به علت شرایط نامناسب نه می توانند به زیارت امام حسین بروند و نه می توانند به زائرین حضرت خدمت کنند و جمع قابل توجهی از کاروان اربعین جا می مانند.
مجمع فعالان اربعین با برگزاری پویش «خدمت حسینی» می خواهد بگوید جاماندگان اربعین امکان زیارت ندارند اما امکان خدمت بی منت دارند. از همبازی شدن با یک کودک کم حوصله گرفته تا کم کردن حساب نسیه برای همسایه خدمت اربعینی است.
ابوالفضل باقری مسئول پویش «خدمت اربعینی» در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این پویش اظهار داشت: خدمت اربعینی چیزی فراتر از حضور در اربعین است. سبک زندگی و خدمت اربعینی آغازی برای تمدن نوین اسلامی و رسیدن به ظهور امام زمان (عج) است و تلاش داریم این سبک زندگی و خدمت رسانی رواج پیدا کند و سبک زندگی افراد بشود. می توانی در شهر خودت باشی و با یک خدمت به کاروان اربعینی ها بپیوندی. می توانی اربعینی بشوی هر چند کربلا نرفته باشی.
وی اضافه کرد: این پویش که ویژه نوجوانان و جوانان اربعینی است با شعار «اربعین سال جاری میشه اربعین دهه هشتادیا» شروع شده و تا ۲۲ شهریور ادامه دارد. نوجوانان و جوانان جامانده اربعینی می توانند روایت یک خدمت بی منت به نیت اربعین در خانه و محله زندگی و موکب های شهر خویش را در چارچوب های عکاسی، موشن گرافیک و روایت نوشتاری مثل داستانک به آی دی خادم کانال پویش خدمت اربعینی به آدرس https: //eitaa.com/admin_khedmat_arbaeeni ارسال نمایند.
باقری در انتها اظهار داشت: ۱۱ مهر همزمان با میلاد حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) با ۵ هدیه یک میلیون تومانی از پنج روایت هم برتر تجلیل خواهد شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای باقری خبر داد؛ نوجوانان خدمت بی منت خویش را در خدمت اربعینی روایت کنند بسته هستند Date | 09/09/2023

categories & tags