خونویی خبر داد؛ عرضه حمل و نقل مجانی برای جاماندگان پیاده روی اربعین

    Home  /  جشن  /  خونویی خبر داد؛ عرضه حمل و نقل مجانی برای جاماندگان پیاده روی اربعین

خونویی خبر داد؛ عرضه حمل و نقل مجانی برای جاماندگان پیاده روی اربعین Image

خونویی خبر داد؛ عرضه حمل و نقل مجانی برای جاماندگان پیاده روی اربعین

به گزارش صد کادو، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران از مجانی بودن حمل و نقل عمومی در راه آئین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی اطلاع داد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: جهت تسهیل در حمل و نقل تمهیدات لازم با مترو، شرکت تاکسیرانی و اتوبوس های شهری در مورد جابه جایی عزاداران انجام شده است که بر مبنای آخرین تصمیمات اتخاذ شده خدمات رسانی خطوط حمل و نقل عمومی در طول مسیر پیاده روی روز اربعین به صورت مجانی به انجام می رسد.
وی اضافه کرد: در ۱۲ نقطه تهران که از تقاطع بزرگراه بعثت و فداییان اسلام شروع می شود، ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائرین مستقر خواهند شد. همینطور برای این منظور ۷ ایستگاه تاکسی با ۲۰۰ دستگاه ون جهت سرویس دهی به زائرین در راه بازگشت در نظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به این که سرویس دهی در ایستگاه های مترو واقع در راه پیاده روی به صورت مجانی خواهد بود، اضافه کرد: در این جهت هماهنگی های لازم برای کاهش فاصله حرکت قطارها و خدمات دهی به مسافران در ساعات پر تردد با حداکثر توان انجام شده است. جهت سهولت در دسترسی به مسیرها، ۵ پارکینگ در نظر گرفته شده است که از میدان خراسان به سمت جنوب است.
«لشکر حسین (ع)»، آئین پیاده روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی شهر تهران چهارشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۶ بامداد با قرائت زیارت شریف اربعین از میدان آئینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شروع می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای خونویی خبر داد؛ عرضه حمل و نقل مجانی برای جاماندگان پیاده روی اربعین بسته هستند Date | 08/09/2023