با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات؛ روزهای فرهنگی ویتنام در ایران

    Home  /  جشن  /  با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات؛ روزهای فرهنگی ویتنام در ایران

با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات؛ روزهای فرهنگی ویتنام در ایران Image

با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات؛ روزهای فرهنگی ویتنام در ایران

صد کادو: به مناسبت پنجاهمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در قالب مبادلات دوجانبه، روزهای فرهنگی ویتنام در ایران از ۱۸ تا ۲۰ مرداد در موزه سینمای ایران انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، به مناسبت پنجاهمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک ایران و ویتنام و در قالب مبادلات دوجانبه، «روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» (۱۸ تا ۲۰ مردادماه) با حضور هیأت ۷۰ نفره از مقامات عالی دولتی و فرهنگی ویتنام در موزه سینمای ایران (باغ فردوس) انجام می شود.
وونگ دین هوئه، رییس مجلس ویتنام و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور اعضای رسمی این هیأت فرهنگی جهت شرکت در «روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» را می سازند.
آئین افتتاحیه «روزهای فرهنگی ویتنام در ایران» روز چهارشنبه ۱۸ مردادماه ساعت ۱۸: ۳۰ تا ۲۱: ۳۰ با حضور مقامات عالی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، وونگ دین هوئه، رییس مجلس ویتنام، سفیر و معاون وزیر فرهنگ، ورزش و گردشگری این کشور در موزه سینمای ایران افتتاح می گردد.
این رویداد در بخش های مختلفی شامل نمایشگاه صنایع دستی، لباس های سنتی، کتاب و عکس برگرفته از جاذبه های گردشگری، فرهنگی و تاریخی و همچنین، روابط ایران و ویتنام می شود.
همچنین، فیلم ‎های «تاک تائو»، «شادی یک مادر» و «داستان پائو» محصول ویتنام در طول سه روز برگزاری «روزهای فرهنگی ویتنام» به معرض نمایش گذاشته می شود.
رویداد فرهنگی یاد شده با همکاری مشترک اداره کل همکاری ها و تنظیم گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موزه سینمای ایران و سفارت ویتنام در ایران انجام می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با همكاری سازمان فرهنگ و ارتباطات؛ روزهای فرهنگی ویتنام در ایران بسته هستند Date | 11/08/2023