توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی؛ نشست هم اندیشی فرهنگ پژوهان برگزارمی شود

    Home  /  جشن  /  توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی؛ نشست هم اندیشی فرهنگ پژوهان برگزارمی شود

توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی؛ نشست هم اندیشی فرهنگ پژوهان برگزارمی شود Image

توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی؛ نشست هم اندیشی فرهنگ پژوهان برگزارمی شود

به گزارش صد کادو، نشست هم اندیشی فرهنگ پژوهان روز یکشنبه ۲۸ خرداد توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نشست یک روزه هم اندیشی فرهنگ پژوهان با عنوان «از فرهنگ پژوهی تا علوم فرهنگی؛ مفاهیم، بنیادها، ساختار و مسائل کلیدی» روز یکشنبه ۲۸ خرداد توسط توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی برگزار می گردد.
محورهای این هم اندیشی شامل ۱. مفهوم، قلمرو، تاریخچه و متدولوژی علوم فرهنگی، ۲. نسبت فرهنگ پژوهی و علوم فرهنگی، ۳. مسائل کلیدی و جریان های مؤثر نظری و معرفتی علوم فرهنگی، ۴. تجربه آموزش علوم فرهنگی در دانشگاه های ایران و جهان است.
در این هم اندیشی، که در جهت اهداف و برنامه های پژوهشگاه به ویژه گروه مطالعات فرهنگی طراحی شده است، صرفا تعدادی از اساتید و محققان با سابقه و صاحب اثر در زمینه مطالعات فرهنگی و فرهنگ پژوهی شرکت خواهند داشت و قسمتهایی از آن بعداً از راه شبکه اینترنتی دانشگاه ایرانی انتخاب و جهت بهره برداری علاقمندان پخش خواهد شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای توسط پژوهشگاه مطالعات فرهنگی؛ نشست هم اندیشی فرهنگ پژوهان برگزارمی شود بسته هستند Date | 16/06/2023