یک روایت آماری از تماشاگران تئاتر

    Home  /  جشن  /  یک روایت آماری از تماشاگران تئاتر

یک روایت آماری از تماشاگران تئاتر Image

یک روایت آماری از تماشاگران تئاتر

صد کادو: آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر تا پایان روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه به تفکیک اجراها مشخص شد.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همین طور تالار هنر تا پایان روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به تفکیک اجراها اعلام گردید.
نمایش «مکبث زار » به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی که از روز ۲۷ فروردین ماه اجرای خودرا در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان آغاز نموده بود، روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با مجموع ۲۸ اجرا ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان )، میزبانی از ۶ هزار تماشاگر و ۷۶۵ و فروش ۷۶۷ میلیون و۶۵۵ هزار تومان به اجرای خود تمام کرد.

نمایش «مردمان خشمگین » به کارگردانی ایرج افشاری نیز که از روز ۲۷ فروردین ماه در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان، پیش روی مخاطبان قرار گرفته بود روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با مجموع ۳۱ اجرا، ۲ هزار ۲۰۰ تماشاگر، (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و ۱۶۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروش از مجموعه تئاتر شهر خداحافظی کرد.

نمایش «لانگ شات» به کارگردانی محمدرضا مالکی هم که از روز ۲۷ فروردین ماه در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر اجرای خودرا آغاز نموده بود شامگاه روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با ۳۲ نوبت اجرا، قیمت بلیت ۱۰۰ هزار تومان ( با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و یک هزار و ۶۱۷ تماشاگر و فروش ۱۲۱ میلیون ۳۱۰ هزار تومان به اجرا های خود تمام کرد.

نمایش « مجلس شبیه لیر بیچاره » به کارگردانی ملیکا رضی که از روز ۲۱ اردیبهشت در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان روی صحنه رفته تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه با مجموع ۶ اجرا ( احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۱۳۶ تماشاگر، ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «ماشین دودی» به کارگردانی حسین تفنگدار هم که از ۶ فروردین ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) تا روز ۲۹ اردیبهشت با ۳۳ نوبت اجرا و ۴ هزار و ۲۲۴ تماشاگر به فروشی معادل ۱۹۸ میلیون و ۷۷۱ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «کنیزک و پادشاه» به کارگردانی ریحانه چزانی هم که از ۱۹ اردیبهشت ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) تا روز ۲۹ اردیبهشت با ۸ نوبت اجرا و ۱۶۰تماشاگر به فروشی معادل ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار دست پیدا کرده است.

نمایش « سیندرلا » به کارگردانی مریم کاظمی هم که از روز ۲۰ اردیبهشت با قیمت بلیت ۶۰ و ۷۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تا حالا با مجموع ۷ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان ) و یک هزار و ۵۴۹ تماشاگر به فروشی معادل ۹۶ میلیون و ۱۳۹ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «درگوشی» به کارگردانی نرگس اصغری نیز که از روز ۲۵ اردیبهشت ماه با قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان در تالار هنر بتازگی میزبان مخاطبان تئاتر است، تا حالا با مجموع ۴ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و میهمان ) و ۲۳۵ تماشاگر به فروشی معادل ۱۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان دست یافته است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای یک روایت آماری از تماشاگران تئاتر بسته هستند Date | 20/05/2023

categories & tags