همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)؛ جشن های خیلی دخترونه در فرهنگسراهای پایتخت

    Home  /  جشن  /  همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)؛ جشن های خیلی دخترونه در فرهنگسراهای پایتخت

همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)؛ جشن های خیلی دخترونه در فرهنگسراهای پایتخت Image

همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)؛ جشن های خیلی دخترونه در فرهنگسراهای پایتخت

صد کادو: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسب دهه کرامت و گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س)، جشن های خیلی دخترونه را برگزار می نماید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، جشن بزرگ «خیلی دخترونه» با هدف تکریم دختران نوجوان و تشکیل باشگاه دختران همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران انجام می شود.
«خیلی دخترونه» با بهره مندی از ظرفیت مخاطبان نوجوان دختر فرهنگسراها در مقطع متوسطه اول و دوم طراحی شده است و بناست برنامه های این جشن توسط خود دختران طراحی و با راهبری محتوایی و حمایت فرهنگسراها اجرا شود.
این جشن شروعی جهت راه اندازی باشگاه مخاطبان دختر نوجوان فرهنگسراها است که با اجرای نمایش، مسابقه، نقالی، سرود، شعرخوانی، عکاسی، اهدای جوایز و برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری هم راه است.
جشن های «خیلی دخترونه» از ۳۱ اردیبهشت ماه مصادف با روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه، میلاد با سعادت امام رضا (ع) در تمامی فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران میزبان دختران نوجوان است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای همزمان با میلاد حضرت معصومه (س)؛ جشن های خیلی دخترونه در فرهنگسراهای پایتخت بسته هستند Date | 19/05/2023