از شنبه ۳۰ اردیبهشت؛ برگزاری دومین گفت وگوی فرهنگی ایران و آفریقای جنوبی

    Home  /  جشن  /  از شنبه ۳۰ اردیبهشت؛ برگزاری دومین گفت وگوی فرهنگی ایران و آفریقای جنوبی

از شنبه ۳۰ اردیبهشت؛ برگزاری دومین گفت وگوی فرهنگی ایران و آفریقای جنوبی Image

از شنبه ۳۰ اردیبهشت؛ برگزاری دومین گفت وگوی فرهنگی ایران و آفریقای جنوبی

صد کادو: به گزارش صد کادو، دومین دور گفت وگوی فرهنگی ایران و آفریقای جنوبی با محوریت مدارای فرهنگی از منظر تاریخی و روابط دین و فرهنگ در تهران برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، دومین دور گفتگو فرهنگی ایران و آفریقای جنوبی با همکاری مشترک مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شورای تحقیقات علوم انسانی آفریقای جنوبی و مرکز مطالعات آفریقای دانشگاه تربیت مدرس در تهران برگزار می گردد.
مدارای فرهنگی از منظر تاریخی، روابط دین و فرهنگ، دیپلماسی فرهنگی و تساهل فرهنگی، مدارای فرهنگی و همنوایی اجتماعی و مدارای فرهنگی و تساهل فرهنگی از محورهای این گفت وگوهاست.
آئین افتتاحیه این دور از گفت وگوها روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ بامداد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و هیأت چهار نفره از شورای تحقیقات علوم انسانی آفریقای جنوبی و تعدادی از اندیشمندان کشورمان برگزار می گردد.
در این آئین، سخنرانان ضمن بیان دیدگاه های خود نسبت به گفت وگوهای فرهنگی فیمابین و لزوم تداوم آن، از مبحث مقالات خود که در قسمت گفت وگوها عرضه می شود، دیگر حاضران را آگاه خواهند کرد.
بخش گفت وگوی فرهنگی و تبادل مقالات علمی پس از ظهر همان روز، ساعت ۱۵ تا ۱۹ در محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه تریت مدرس برگزار می شود.
دور اول گفت وگوی فرهنگی طرفین طی سال ۱۳۹۷ با حضور هیأتی علمی فرهنگی از کشورمان در پرتوریا برگزار گردید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از شنبه ۳۰ اردیبهشت؛ برگزاری دومین گفت وگوی فرهنگی ایران و آفریقای جنوبی بسته هستند Date | 21/05/2023