اسماعیلی مطرح كرد؛ ترویج فرهنگ و هنر ایرانی در تعامل با کشورهای دیگر دنبال می شود

    Home  /  جشن  /  اسماعیلی مطرح كرد؛ ترویج فرهنگ و هنر ایرانی در تعامل با کشورهای دیگر دنبال می شود

اسماعیلی مطرح كرد؛ ترویج فرهنگ و هنر ایرانی در تعامل با کشورهای دیگر دنبال می شود Image

اسماعیلی مطرح كرد؛ ترویج فرهنگ و هنر ایرانی در تعامل با کشورهای دیگر دنبال می شود

به گزارش صد کادو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: بخش اصلی اهداف این وزارتخانه ترویج فرهنگ و هنر ایرانی است و این مساله بصورت جدی در تعامل با کشورهای مختلف در هفته های فرهنگی مشترک دنبال می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قبل از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباب ساخت آثار نمایشی در زمینه جمعیت و فرزندآوری بیان کرد: طبق قانون جوانی جمعیت مکلف به اهتمام برای تولید آثار هنری در این عرصه هستیم اما سال قبل بخش عظیمی از بودجه ها دراین زمینه محقق نشد اما امسال وزارت فرهنگ با اختصاص قسمتی از بودجه های خود چندین پروژه را در دستور کار قرار داده است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: تا حالا فیلمنامه های مختلفی در این عرصه ارسال شده است و چند مورد از آنها به مراحل مختلف تولید رسیده است.
وی همین طور برگزاری نشان ملی گل آقا و جشنواره قند پارسی را از برنامه های آتی وزارت فرهنگ در زمینه زبان و ادبیات فارسی برشمرد.
اسماعیلی با اعلان اینکه به لحاظ قانونی به هنجارشکنان در زمینه عفاف و حجاب اجازه حضور در برنامه های هنری داده نمی گردد، اظهار داشت: بارها اعلام شده دراین زمینه قانون، محور و مبنای برنامه ها و اقدامات قرار خواهد گرفت و کسی که خارج از قانون رفتار کند بنا بر مقررات با او برخورد می شود.
اسماعیلی همین طور در آخر درباره ی برنامه وزارت فرهنگ برای ترویج فرهنگ و هنر ایرانی در جامعه اظهار داشت: بخش اصلی برنامه ها و اهداف حوزه های مختلف وزارتخانه به ترویج فرهنگ و هنر ایرانی اختصاص دارد و این مساله در تعامل با کشورهای مختلف در برگزاری هفته های فرهنگی مشترک دنبال می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اسماعیلی مطرح كرد؛ ترویج فرهنگ و هنر ایرانی در تعامل با کشورهای دیگر دنبال می شود بسته هستند Date | 01/05/2023