اسماعیلی پس از بازدید از یك كارخانه كاغذ: خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست های راهبردی دولت می باشد

    Home  /  جشن  /  اسماعیلی پس از بازدید از یك كارخانه كاغذ: خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست های راهبردی دولت می باشد

اسماعیلی پس از بازدید از یك كارخانه كاغذ: خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست های راهبردی دولت می باشد Image

اسماعیلی پس از بازدید از یك كارخانه كاغذ: خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست های راهبردی دولت می باشد

به گزارش صد کادو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خودکفایی در تولید کاغذ را سیاست راهبردی دولت اعلام نمود و اظهار داشت: امید است تا پایان سال جاری بخش قابل توجه پشتیبانی از صنعت کاغذ در کشور تحقق یابد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از بخش های مختلف یک کارخانه کاغذ با تأکید بر این که دولت از تمامی مجموعه های تولید کاغذ حمایت خواهد کرد، اشاره کرد: با توجه ظرفیت فعلی مجموعه های تولید کاغذ در کشور می توانیم به تحقق خودکفایی در صنعت کاغذ بیشتر از گذشته امیدوار باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ضمن این که از تمامی مجموعه هایی که با بهره مندی از تکنولوژی های جدید در این حوزه وارد شوند به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ بخش قابل توجهی از شعار محوری دولت در خصوص خودکفایی صنعت کاغذ محقق شود.
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، دیدار با خانواده سرلشکر شهید حسن درویشی از فرماندهان دفاع مقدس، حضور در یادمان شهدای فتح المبین، زیارت حرم مطهر حضرت دانیال نبی (ع)، بازدید از روند ساخت بیمارستان شهدای شوش و حضور در شورای اداری شهرستان های شوش و کرخه از برنامه های حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در خوزستان بود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اسماعیلی پس از بازدید از یك كارخانه كاغذ: خودکفایی در تولید کاغذ از سیاست های راهبردی دولت می باشد بسته هستند Date | 30/04/2023