اسماعیلی مطرح كرد؛ امضای تفاهم نامه با کشورهای دوست و مسلمان در دستور کار قرار دارد

    Home  /  جشن  /  اسماعیلی مطرح كرد؛ امضای تفاهم نامه با کشورهای دوست و مسلمان در دستور کار قرار دارد

اسماعیلی مطرح كرد؛ امضای تفاهم نامه با کشورهای دوست و مسلمان در دستور کار قرار دارد Image

اسماعیلی مطرح كرد؛ امضای تفاهم نامه با کشورهای دوست و مسلمان در دستور کار قرار دارد

به گزارش صد کادو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: امیدواریم بزودی شاهد امضای امضای تفاهم نامه جامع و مشترک همکاریهای فرهنگی، هنری و رسانه ای با کشورهای دوست و مسلمان باشیم.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدارهای جداگانه با وزرای فرهنگ کشورهای میهمان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: امضای تفاهم نامه جامع همکاریهای فرهنگی، هنری و رسانه ای از با اهمیت ترین مباحثی است که در این دیدارها مورد بحث و تبادل نظر قرار دارد که امیدواریم بزودی شاهد امضای این تفاهم نامه های مشترک با کشورهای دوست و مسلمان باشیم.
وی به برگزاری متفاوت بخش بین الملل سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اشاره نمود و اظهار داشت: بخش بین الملل سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال همانند سایر بخش ها بصورت مبتکرانه و متفاوت برگزار شده که حضور برادران و خواهران ۲۱ کشور اسلامی حال و هوای خاص و متفاوتی به این دوره از نمایشگاه بخشیده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار داشت: در همین راستا وزرای فرهنگ کشورهای نیجر و موریتانی در افتتاحیه بخش بین الملل نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور بهم رساندند و از نزدیک در جریان روند برگزاری این نمایشگاه باشکوه قرار گرفتند.
اسماعیلی با اشاره به دیدارهای جداگانه با وزرای فرهنگ کشورهای نیجر و موریتانی اظهار داشت: امضای تفاهم نامه جامع همکاریهای فرهنگی، هنری و رسانه ای از با اهمیت ترین مباحثی است که در این دیدارها مورد بحث و بررسی قرار دارد، همین طور امیدواریم بزودی شاهد امضای این تفاهم نامه های مشترک با کشورهای دوست و مسلمان باشیم.
وی همین طور در بخش دیگری از سخنان روند اکران های نوروزی سینماها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه چرخه اکران سینماهای کشور روند خوبی را سپری می کند که امیدواریم با ادامه این مسیر شاهد رونق بیشتر اکران های عمومی در سینماهای سراسر کشور باشیم همین طور با برنامه ریزی هایی که برای فیلم های در نوبت نمایش قرار گرفته اند، روند افزایشی تماشاگران سینما ادامه خواهد داشت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اسماعیلی مطرح كرد؛ امضای تفاهم نامه با کشورهای دوست و مسلمان در دستور کار قرار دارد بسته هستند Date | 09/04/2023