معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه كشور: فضای محیطی بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن نیازمند یک بازبینی است

    Home  /  جشن  /  معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه كشور: فضای محیطی بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن نیازمند یک بازبینی است

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه كشور: فضای محیطی بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن نیازمند یک بازبینی است Image

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه كشور: فضای محیطی بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن نیازمند یک بازبینی است

به گزارش صد کادو، حجت الاسلام ملانوری ضمن اشاره به این که حوزه های علمیه خدمات بیشماری در عرصه قرآن و عترت دارند، اظهار داشت: مسئولین نمایشگاه قرآن با یک نگاه جدیدتر به حوزه های علمیه می توانند خدمات بهتری در عرصه قرآن و عترت ارائه نمایند.

حجت الاسلام حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در گفت و گو با ایسنا، در مورد بخش حوزوی سی امین دوره نمایشگاه قرآن کریم عنوان کرد: در قسمت حوزوی در سال هایی که گذشته به طور معمول آنچه بعنوان خدمات حوزه است کامل عرضه نشده است. در طول سال های متمادی بخش حوزوی جایگاهی که در شأن این بخش باشد را ندارد، در همین نمایشگاه سی ام شاهد می باشیم که حوزه های علمیه با ۵۰۰مدرسه و بیشمار خدمات قرآنی و عترتی کل فضای آنها کمتر از ۸۰متر است، این در حالیست که برخی موسسات قرآنی حتی وابسته به حوزه هم تقریبا به همین اندازه به آنها فضا داده شده است.
وی اضافه کرد: برخی از افراد حوزوی که در شهرهای مختلف و حتی به صورت جهادی در روستاها فعال می باشند در این نمایشگاه غرفه دارند اما فضای موجود برای به ما امکان نمایش کامل خدمات را نمی دهد.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور اشاره کرد: اگر حوزه های علمیه بخواهند در حوزه قرآنی خدمات بدهند باید یک فضای مناسب و خوب به این بخش اختصاص پیدا کند.
ملانوری خاطرنشان کرد: بخش حوزوی در نمایشگاه سی ام تا اندازه ای باتوجه به فضای موجود توانسته آنچه را که بعنوان خدمات حوزه است به نمایش بگذارد اما حوزه چندین معاونت دارد که در این نمایشگاه تنها معاونت تبلیغ به نمایندگی از سایر حوزه ها حضور یافته است.
او در آخر پیشنهاد داد: مسئولین نمایشگاه قرآن با یک نگاه جدیدتر به حوزه های علمیه می توانند خدمات بهتری در عرصه قرآن و عترت ارائه کنند.

 

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه كشور: فضای محیطی بخش حوزوی در نمایشگاه قرآن نیازمند یک بازبینی است بسته هستند Date | 10/04/2023