دبیركل بنیاد قرآن مطرح كرد: این طرح به نیاز مردم در زمینه قرآن پاسخ می دهد

    Home  /  جشن  /  دبیركل بنیاد قرآن مطرح كرد: این طرح به نیاز مردم در زمینه قرآن پاسخ می دهد

دبیركل بنیاد قرآن مطرح كرد: این طرح به نیاز مردم در زمینه قرآن پاسخ می دهد Image

دبیركل بنیاد قرآن مطرح كرد: این طرح به نیاز مردم در زمینه قرآن پاسخ می دهد

به گزارش صد کادو، حسین زاده اظهار داشت: طرحی را با نام فضه عملی کرده ایم با این محتوا که بتوان پاسخ نیازهای مردم را از قرآن کریم دریافت کرد و مسیر قرآنی را جلوی پای آنان گذاشت. فضه کودک را ان شاءالله سال جاری در نمایشگاه قرآن رونمایی خواهیم کرد.
به گزارش صد کادو به نقل از ستاد خبری سی امین دوره از نمایشگاه قرآن کریم، سیدمهدی حسین زاده -دبیرکل بنیاد قرآن و مدیر غرفه حکمرانی قرآنی- با اشاره به اینکه نمایشگاه باید تا جایی که می تواند از تجمل گرایی و تشریفاتی بودن فاصله بگیرد و غنای محتوایی خویش را افزایش دهد، اظهار داشت: باید با زبان مردم با آنها سخن گفت و قرآن را از این مسیر معرفی و تا جایی که امکانش است باید از کلیشه گویی فاصله بگیریم.
حسین زاده افزود: در این خصوص در قسمت کودک نمایشگاه اقدامات تحسین برانگیزی صورت گرفته منتها باید این اقدامات در سطح کودک و نوجوان هم پیگیری شود.
دبیرکل بنیاد قرآن اظهار داشت: طرحی را با نام فضه عملی نموده ایم با این محتوا که بتوان پاسخ نیازهای مردم را از قرآن کریم دریافت کرد و مسیر قرآنی را جلوی پای آنان گذاشت. وجه تسمیه این طرح به فضه از آن جهت است که این خادمه حضرت زهرا با فراگیری قرآن توانست پاسخ به سوالات مردم را از قرآن کریم دریافت کند و به آنان جواب دهد. فضه کودک را ان شاءالله سال جاری در نمایشگاه رونمایی خواهیم کرد.
سی امین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۵ فروردین با شعار «میخوانمت» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا یک صبح خواهد بود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دبیركل بنیاد قرآن مطرح كرد: این طرح به نیاز مردم در زمینه قرآن پاسخ می دهد بسته هستند Date | 02/04/2023