موسوی بجنوردی مطرح كرد؛ ارزش نوروز با بیشترشدن حوادث بیشتر آشکار می شود

    Home  /  جشن  /  موسوی بجنوردی مطرح كرد؛ ارزش نوروز با بیشترشدن حوادث بیشتر آشکار می شود

موسوی بجنوردی مطرح كرد؛ ارزش نوروز با بیشترشدن حوادث بیشتر آشکار می شود Image

موسوی بجنوردی مطرح كرد؛ ارزش نوروز با بیشترشدن حوادث بیشتر آشکار می شود

صد کادو: به گزارش صد کادو، رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی گفت هر اندازه توفان سهمگین حوادث بر میهن ما تاختن می آورد، ارزش نوروز بیشتر آشکار می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، «کاظم موسوی بجنوردی»، رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی با صدور پیامی آمدن سال نو و عید نوروز را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
آمد نوروز هم از بامداد
آمدنش فرخ و فرخنده باد

نوروز ۱۴۰۲ بر همه‌ی ایرانی ها و دوستداران و دلبستگان نوروز فرخنده و خجسته باد.
سالی دیگر، پر فراز و نشیب گذشت و امید است که سال نو سرشار از امید و بهروزی و نیکی باشد.
هر اندازه که توفان سهمگین حوادث بر میهن ما تاختن می آورد، ارزش نوروز بیشتر آشکار می شود؛ فرهنگ و تمدنی که ایرانی ها را در طول تاریخ کنار یکدیگر نگاه داشته و در تاروپود هستی این ملّت تنیده شده است. نوروز، پیام دوستی ایرانی ها را چون نسیم بهاری به جای جای جهان برده و خود همچون نشانه ای از فرهنگ و تمدّن ایران در آمده است. باید ارزش های انسانی نوروز را بیشتر شناخت و بر این نقطه‌ی وصل اعجاب انگیز میان ایرانی ها و نوروزدوستان در سراسر گیتی تاکید کرد.
در سالیان اخیر، تلاش برای رخنه در وحدت ملّی و میهنی ما بسی بیشتر از گذشته ها افزایش پیدا کرده است و اینک دانشمندان و پژوهشگران برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر مبانی تاریخ و تمدّن و فرهنگ ایران وظیفه ای دوچندان بر عهده دارند. بخصوص که می باید پیوسته گسترش وسایل ارتباط جمعی و شتاب در اطلاع رسانی، را در نظر داشت. با تقویت هرچه بیشتر مبانی وحدت ملّی، میتوان به آینده امیدوار بود و راه های پیشرفت را با بیشترین میزان همدلی پیمود.
امیدوارم که سال نو را در اندیشه‌ی پیشرفت هرچه بیشتر برای آینده‌ی میهن عزیز آغاز نماییم.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای موسوی بجنوردی مطرح كرد؛ ارزش نوروز با بیشترشدن حوادث بیشتر آشکار می شود بسته هستند Date | 01/04/2023

categories & tags