یك نویسنده ادبیات پایداری: حقیقت ها را به نسل امروز منتقل کنیم

    Home  /  جشن  /  یك نویسنده ادبیات پایداری: حقیقت ها را به نسل امروز منتقل کنیم

یك نویسنده ادبیات پایداری: حقیقت ها را به نسل امروز منتقل کنیم Image

یك نویسنده ادبیات پایداری: حقیقت ها را به نسل امروز منتقل کنیم

به گزارش صد کادو، همدان یک نویسنده ادبیات پایداری با اشاره به اینکه نسل امروز تشنه شنیدن هستند و باید واقعیات را به آنها منتقل نماییم، اظهار داشت: باید به دنبال رزمندگانی برویم که حرف ها برای گفتن دارند اما حاضر به صحبت نیستند، اگر از این قهرمانان حرف بزنیم کار بزرگی کرده ایم.
حمید حسام جمعه ۷ بهمن ماه در آیین نکوداشت چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی در همدان، با اشاره به اینکه این همه لطف و محبت بار سنگینی بر دوشم گذاشت، اضافه کرد: خودم را قابل این همه لطف و محبت نمی دانم.
وی ضمن اشاره به این که من شرمنده شهدایی هستم که مرا منتسب به آنها می دانید، اضافه کرد: شهدا هستند و خواسته های ما را گره گشایی می کنند تا به نسل امروز که تشنه شنیدن هستند، حقیقت ها را منتقل نماییم.
این رزمنده دفاع مقدس با تکیه بر این که این اتفاقات نشانه لطف همه به شهداست، خاطرنشان کرد: در این شهر نامهای بزرگی چون خانم “دباغ”، آقای” نوروزی”، سرتیپ “جوادی” و… هستند و نام بردن از من جایی ندارد.
حسام با اشاره به اینکه انسان های بزرگی چون شهید همدانی و شهید شهبازی کجا و من کجا؟ پس دعا کنید شهدا از ما راضی باشند، اظهار داشت: باید به دنبال رزمندگانی برویم که حرف ها برای گفتن دارند اما حاضر به صحبت نیستند، اگر از این قهرمانان حرف بزنیم کار بزرگی کرده ایم.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای یك نویسنده ادبیات پایداری: حقیقت ها را به نسل امروز منتقل کنیم بسته هستند Date | 27/01/2023

categories & tags