فرمانده سپاه ملایر: یکی از مهم ترین خرمشهرها ذهن جوانان است

    Home  /  جشن  /  فرمانده سپاه ملایر: یکی از مهم ترین خرمشهرها ذهن جوانان است

فرمانده سپاه ملایر: یکی از مهم ترین خرمشهرها ذهن جوانان است Image

فرمانده سپاه ملایر: یکی از مهم ترین خرمشهرها ذهن جوانان است

به گزارش صد کادو، همدان فرمانده سپاه ناحیه ملایر ضمن اشاره به تسخیر اذهان جوانان در فضای مجازی، مطرح کرد: یکی از مهم ترین خرمشهرها ذهن جوانان است که توسط دشمن تسخیر شده و ما اقدامی برای آزادسازی آن نداشتیم.
سرهنگ علی اصغر فارسی پنجشنبه ۶ بهمن ماه در اولین مجمع فعالان مجازی بسیج شهرستان ملایر، فضای مجازی را یکی از دغدغه های بزرگ نظام جمهوری اسلامی دانست و بر همکاری با پلیس فتا در این حوزه تصریح کرد.
وی با گریزی به آیات قرآن در خصوص اهمیت جهاد و عدم تبعیت از کافران اظهار نمود: جهاد عملی است که در مقابل خنثی سازی نقشه های دشمن صورت می گیرد پس شما فعالان فضای مجازی در این فضا جهادگر محسوب می شوید.
فارسی با اشاره به اینکه اگر در این فضا اتفاقی برای فعالان فضای مجازی بیفتد شهید محسوب می شوند، اضافه کرد: جهاد ما باید متناظر با نقشه دشمن باشد پس با عنایت به این که هم اکنون دشمن از ابزار رسانه ای استفاده می نماید ما هم باید برای خنثی سازی این اقدامات از ابزارهای رسانه ای استفاده نماییم.
وی افزود: در گذشته بیشتر اقدامات دشمن جنبه فرهنگی داشت که متاسفانه از سوی مسؤلان احساس خطری نبود اما امروز با عنایت به جنگ ترکیبی، اقدمات رسانه ای دشمن جنبه امنیتی پیدا کرده و از حالت فرهنگی خارج شده است.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تکیه بر لزوم استفاده از پلتفرم های داخلی و اینترنت داخلی خاطرنشان کرد: ما در این حوزه به کار شبانه روزی نیاز داریم چونکه در این حوزه کار عقب افتاده زیاد داریم.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی فضایی آلوده بوده و از ما تلفات می گیرد، تصریح کرد: در جنگ سخت اگر کسی کشته می شد، شهید بود اما در فضای مجازی اگر کسی را از دست دهیم، وارد صف دشمن می شود.
فارسی اقدامات فعالان فضای مجازی را اقداماتی بسیار موثر دانست و از فعالان این حوزه خواست تنها به این اقدامات اکتفا نکنند.
وی ضمن اشاره به اهمیت اقدامات رسانه ای در ایجاد امیدآفرینی و جهاد تبیین، بر لزوم برگزاری چنین همایش هایی در فضای مجازی تصریح کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر در انتها خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است پس باید تهدید ها را به فرصت تبدیل نماییم.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فرمانده سپاه ملایر: یکی از مهم ترین خرمشهرها ذهن جوانان است بسته هستند Date | 26/01/2023