توسط فرهنگسرای اندیشه؛ مراسم جشن به نام مادر در سطح شهر تهران برگزار می گردد

    Home  /  جشن  /  توسط فرهنگسرای اندیشه؛ مراسم جشن به نام مادر در سطح شهر تهران برگزار می گردد

توسط فرهنگسرای اندیشه؛ مراسم جشن به نام مادر در سطح شهر تهران برگزار می گردد Image

توسط فرهنگسرای اندیشه؛ مراسم جشن به نام مادر در سطح شهر تهران برگزار می گردد

به گزارش صد کادو، فرهنگسرای اندیشه به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، مراسم جشن به نام مادر را در سطح شهر تهران و ویژه بانوان برگزار می نماید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و در آستانه روز مادر، جشن بزرگ «به نام مادر» توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مناطق مختلف آن در سطح شهر تهران برگزار می گردد.
فرهنگسرای اندیشه و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ بعنوان یکی از مراکز فعال، یکی از برگزارکننده این جشن بزرگ در سطح منطقه ۷ تهران بوده و با همکاری کانون های فعال خود، برنامه های متنوعی را برای گرامیداشت مقام مادر و جشن میلاد دخت مکرم پیامبر اسلام (ص) تدارک دیده است.
از جمله مراسمات این ویژه برنامه، همراهی مردم در مراکز خرید و اهدای کارت تبریک به آنان و کادوپیچ کردن هدایایی است که شهروندان به مناسبت روز مادر خریداری می کنند.
هم چنین طرح «هدیه برای مادران شهید» و مادرانی که در سرای سالمندان هستند، برنامه دیگر مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ است که به مناسبت روز مادر برگزار می گردد. در خلاصه این طرح آمده است:
«بیاییم مادران بیش تری را خوشحال کنیم؛ مادرانی که فرزندی ندارند، یا فرزندان ایشان، خارج از شهر یا کشورند یا فرزند خویش را از دست داده اند یا به ویژه، فرزندشان به مقام رفیع شهادت نائل آمده اند. درصورتیکه مایلید در این کار خیر شرکت کنید، می توانید هدیه مورد نظر خویش را از سوی خودتان یا بی نام، از راه ما به چنین افرادی برسانید.»
ثبت نام مجانی کتابخانه اندیشه از مخاطبان، طرح تخفیف دوره های آموزشی، اجرای گروههای سرود همراه با مضامینی در مدح حضرت زهرا (س) و … از دیگر بخش های این برنامه است.
کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ با همکاری شهرداری منطقه ۷ فردا از ساعت ۱۰ بامداد تا ۱۹ در مراکز خرید اندیشه و تیراژه ۲ واقع در منطقه ۷ حاضر شده و به عموم شهروندان خدمات عرضه می دهند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای توسط فرهنگسرای اندیشه؛ مراسم جشن به نام مادر در سطح شهر تهران برگزار می گردد بسته هستند Date | 16/01/2023