امامی تاكید كرد؛ لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای در رابطه با نوجوانان

    Home  /  جشن  /  امامی تاكید كرد؛ لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای در رابطه با نوجوانان

امامی تاكید كرد؛ لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای در رابطه با نوجوانان Image

امامی تاكید كرد؛ لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای در رابطه با نوجوانان

به گزارش صد کادو، دبیر شورای فرهنگ عمومی با تأکید بر لزوم همگرایی و هماهنگی نهادهای در رابطه با نوجوانان اظهار داشت: ضروریست کارگروه ملی نوجوانان را تشکیل دهیم که در راس آن موضوعات هویت و نشاط آفرینی باشد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سیدمجید امامی در جلسه تمهیدی تشکیل کارگروه ملی با موضوع نوجوان ایرانی اظهار داشت: در معاونت پرورشی و فرهنگی ظرفیت بسیار خوبی احیا شده است برای اینکه مساله ملی ما نوجوانان هستند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تأکید بر لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای در رابطه با نوجوانان افزود: ضروریست کارگروه ملی نوجوانان را تشکیل دهیم که در رأس آن موضوعات هویت و نشاط آفرینی باشد. می توانیم برای نشاط نوجوانان ظرفیت ایجاد نماییم. امکان سنجی تشکیل این کارگروه مهمست تا ماموریت های نظام تعلیم و تربیت محقق شود.
وی افزود: فرصت دیگر ارتباط با نوجوان ایرانی، خانه و خانواده است فرصت بعدی نیز مساجد هستند برای اینکه نوجوانی یک وضعیت است نه یک دوره کلاسیک. مسائل نوجوانی باید رصد، مواجهه و در صورت لزوم مداخله شود.
اعضای حاضر در این نشست به بیان توضیحاتی پیرامون ظرفیت های خود در زمینه فرهنگی نسل نوجوان پرداختند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امامی تاكید كرد؛ لزوم همگرایی، هم افزایی و هماهنگی نهادهای در رابطه با نوجوانان بسته هستند Date | 03/01/2023

categories & tags