برزگری خبر داد؛ مسابقه سلفی من و دوست اربعینی ام به ایستگاه ششم می رسد

    Home  /  جشن  /  برزگری خبر داد؛ مسابقه سلفی من و دوست اربعینی ام به ایستگاه ششم می رسد

برزگری خبر داد؛ مسابقه سلفی من و دوست اربعینی ام به ایستگاه ششم می رسد Image

برزگری خبر داد؛ مسابقه سلفی من و دوست اربعینی ام به ایستگاه ششم می رسد

به گزارش صد کادو، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی از برگزاری ششمین دوره مسابقه بین المللی عکس سلفی من و دوست اربعینی ام اطلاع داد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدحسین برزگری رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی، به مناسبت فرار رسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، از برگزاری ششمین دوره مسابقه بین المللی عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» اطلاع داد.
وی اضافه کرد: این مسابقه با هدف تقویت هویت دینی، انقلاب اسلامی و ایجاد مودت و وحدت بین مسلمین، همینطور تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در چارچوب عکس سلفی صرفا با گوشیهای همراه در دو بخش خارج از ایران «راهیان کربلا» در راه راهپیمایی به سمت کربلای معلی و در بخش دوم دورن مرزی با عنوان «جاماندگان» در سرتاسر کشور همزمان با ایام اربعین حسینی با محورهای «مردمی»، «محتوایی»، «جلوه برادری»، «حضور خانواده»، «تجلیل از میزبانی» و بخش «کودک و نوجوان» برگزار می گردد.
رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در مسابقه «من و دوست اربعینی ام» که به صورت کشوری و بین المللی برگزار می شود، از شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین دعوت می شود تا با ارسال تصاویر سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی همراه با شرح عکس (کپشن) و موقعیت جغرافیایی در بخش برون مرزی و جاماندگان در داخل ایران؛ آنرا جهت داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند. در هر بخش درون مرزی و برون مرزی و در ۶ حوزه اشاره شده از هر حوزه ۳ نفر به انتخاب هیأت داوران و در بخش مردمی (بیشترین پسند و لایک مردمی بعد از بارگذاری در صفحه) انتخاب می شوند.
برزگر اظهار داشت: آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق الحسین (ع) در شبکه های اجتماعی اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers @ به نمایش در آمده و مخاطبان این صفحه می توانند به آثار دیگر زائرین رای دهند. سه نفر از شرکت کنندگان با رای مردمی و سایر برندگان برپایه داوری داوران انتخاب خواهند شد.
وی اضافه کرد: فراخوان مسابقه از ۱۸ شهریور شروع شده و دریافت آثار تا آخر مهر ادامه دارد. بعد از دریافت آثار و آغاز مرحله داوری آثار اتخاذ شده با حضور هیأت داوران انتخاب شده و اختتامیه مسابقه روز ۱۴ آبان ماه همزمان با شهادت حضرت معصومه (س) برگزار می گردد. مسابقه «عکس سلفی من و دوست اربعینی ام» از سال ۹۴ شروع شده است و سال جاری ششمین دوره آن برگزار می گردد.
رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی در انتها اظهار داشت: علاقمندان می توانند جهت شرکت در مسابقه آثار خویش را در صفحه شخصی با هشتگ #من_و_دوست_اربعینی_ام منتشر و یا در شبکه های اجتماعی به شماره همراه ۰۹۹۲۰۲۲۵۷۰۲ ارسال نمایند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برزگری خبر داد؛ مسابقه سلفی من و دوست اربعینی ام به ایستگاه ششم می رسد بسته هستند Date | 13/09/2022