احمدوند در روسیه مطرح كرد؛ اعلام آمادگی برایی تقویت بخش تاریخ اسلام موزه تاریخ ادیان روسیه

    Home  /  جشن  /  احمدوند در روسیه مطرح كرد؛ اعلام آمادگی برایی تقویت بخش تاریخ اسلام موزه تاریخ ادیان روسیه

احمدوند در روسیه مطرح كرد؛ اعلام آمادگی برایی تقویت بخش تاریخ اسلام موزه تاریخ ادیان روسیه Image

احمدوند در روسیه مطرح كرد؛ اعلام آمادگی برایی تقویت بخش تاریخ اسلام موزه تاریخ ادیان روسیه

صد کادو: به گزارش صد کادو، معاون فرهنگی وزیر ارشاد در دیدار با رئیس موزه تاریخ ادیان شهر سن پطرزبورگ راه های تقویت محتوایی بخش تاریخ اسلام این موزه را بررسی کرد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسافرت به شهر سن پطرزبورگ روسیه که به منظور دیدار و گفتگو با مسؤلان فرهنگی این شهر صورت گرفت، در دیدار با لوبف موسینکو؛ رئیس موزه تاریخ ادیان این کشور، راه های تقویت محتوایی منابع موزه در زمینه اسلام را بررسی کرد.
در این دیدار مقرر شد با برنامه ریزی و دسترسی رایزنی فرهنگی کشورمان و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباطات این مجموعه با مراکز متنوع ایرانی فراهم و در زمینه تأمین محصولات مورد نیاز اقدام گردد.
یاسر احمدوند همینطور ضمن تقدیر از برگزاری برخی نشست های تخصصی با مبحث اسلام و ایران در این مجموعه، آمادگی ایران برای اجرای برنامه ها و نشست های مشترک را اعلام نمود.
موزه تاریخ ادیان روسیه از مراکز مهم این کشور در زمینه شناخت و معرفی ادیان است. بخش اسلام و شیعه در این موزه نیاز به تقویت و تجهیز دارد. معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار، آمادگی ایران را برای تجهیز و غنی سازی این بخش اعلام نمود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای احمدوند در روسیه مطرح كرد؛ اعلام آمادگی برایی تقویت بخش تاریخ اسلام موزه تاریخ ادیان روسیه بسته هستند Date | 12/09/2022