داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع): شاهد دریافت آثار بدیع تر در سالهای پس از جامعه دانشگاهی هستیم

    Home  /  جشن  /  داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع): شاهد دریافت آثار بدیع تر در سالهای پس از جامعه دانشگاهی هستیم

داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع): شاهد دریافت آثار بدیع تر در سالهای پس از جامعه دانشگاهی هستیم Image

داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع): شاهد دریافت آثار بدیع تر در سالهای پس از جامعه دانشگاهی هستیم

به گزارش صد کادو مشهد ـ داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع)گفت: آینده امیدوارکننده ای در بخش رساله ها و پایان نامه های دانشگاهی جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) پیش روی خواهیم داشت.

حسن خجسته در گفت و گو با خبرنگار مهر با مثبت ارزیابی کردن کیفیت آثار دریافتی بخش رساله ها و پایان نامه های دانشجویی اظهار نمود: با برنامه ریزی دقیق تر، بطور قطع در سالهای آتی شاهد دریافت آثار بدیع تر و کیفی تر از جامعه دانشگاهی خواهیم بود.
داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) بیان کرد: امسال برای نخستین بار بخش رساله ها و پایان نامه ها به جشنواره افزوده شد که باتوجه به تجربه اول، وضعیت خوب و امیدوارکننده ای داشتیم.
وی اضافه کرد: پایانامه های ارسالی مربوط به دوره های فوق لیسانس و دکتری بودند که تعدادی از آنها از نظر کیفی خیلی خوب بود و بااینکه برخی هم نقص هایی داشت، اما در مجموع کیفیت آثار خوب و برخی نیز دارای سوژه ها و موضوعات بدیع و تازه بود.
خجسته افزود: ممکنست برخی کاستی های موجود در نخستین دوره برگزاری این بخش، ناشی از این باشد که جامعه دانشگاهی ما به تعیین محورهای مشخص از طرف دبیرخانه نیاز داشته باشند و اگر آستان قدس رضوی محورهایی را برای این بخش تعریف کند، حتما شاهد استقبال بیشتری خواهیم بود و بخش رساله ها و پایان نامه ها در سال آینده رونق بیشتری خواهد داشت.
داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع) درباب افق پیش روی جشنواره نیز اظهار داشت: جشنواره شروع بسیار خوبی داشته و برای ادامه روند خوب شروع شده درحوزه های مختلف، نیاز به نوآوری هایی داریم که با برنامه ریزی دراین زمینه، بطور قطع در سالهای بعد با آثار متفاوتی روبرو خواهیم شد.
وی درباب نقش رسانه در ترویج فرهنگ رضوی نیز اظهار داشت: رسانه مانند کارخانه ای است که اگر برای آن، مواد اولیه خوب تامین نماییم محصول خوبی تولید می کند، در زمینه فرهنگ و سیره رضوی نیز ما باید به محصول برسیم و بدین سبب باید مواد اولیه خوب را به رسانه ها برسانیم.
خجسته اضافه کرد: انجام کارهای پژوهشی توسط خود آستان قدس رضوی در زمینه قالب ها و محتوای رسانه ای مؤثر در ترویج فرهنگ رضوی، اقدامی مؤثر دراین زمینه خواهد بود و می تواند دستاوردهای جشنواره را ارتقا دهد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای داور جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا (ع): شاهد دریافت آثار بدیع تر در سالهای پس از جامعه دانشگاهی هستیم بسته هستند Date | 13/07/2022