پژوهشگر فرهنگی عرصه بین المللی: ۱۴ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

    Home  /  جشن  /  پژوهشگر فرهنگی عرصه بین المللی: ۱۴ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

پژوهشگر فرهنگی عرصه بین المللی: ۱۴ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است Image

پژوهشگر فرهنگی عرصه بین المللی: ۱۴ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

پژوهشگر فرهنگی عرصه بین المللی، ۱۴ خرداد را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی عنوان نمود و بر ضرورت معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی، وجودی، علمی و خاصیت های امام خمینی(ره)، بعنوان یکی از بهترین و موفقترین رهبران دنیا توسط نسل جوان به جهانیان تاکید نمود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد اسدی موحد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ضمن تسلیت فرارسیدن ۱۴ خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همانگونه که ملت ایران و آزادگان جهان و امت مسلمان باید سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن و ایام دهه مبارک فجر را که یادآور پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل است، گرامی بدارند و آنرا بعنوان نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم قلمداد کنند، بلکه باید ۱۴ خرداد که سالروز ارتحال امام (ره) هست را نیز گرامی داشته و با بزرگداشت آن تاریخ انقلاب را زنده نگه دارند.
وی اضافه کرد: بزرگداشت ۱۴ خرداد یعنی زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی، یعنی این که جوانان و نسل امروزی ما باید تاریخ انقلاب که امام خمینی (ره) اساس آنست را خوب بشناسند و آنرا صحیح تحلیل کنند.
مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری انتشارات بین المللی الهدی گفت: یکی از عناوینی که امروزه باید برای نسل جوان تبیین شود و آنرا خوب تحلیل نمایند، آثار و برکات رهبری حضرت آیت اله خامنه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ایران است.
حجت الاسلام اسدی موحد افزود: همه می دانند که دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی با خیال باطل خود تصور می کردند که پس از ارتحال امام خمینی (ره) پایه های انقلاب سست شده و فروپاشی آنرا حتمی می دانستند از آنجائیکه اراده الهی بر آن بوده است که این مولود مبارک و این درخت پر ثمر به بالندگی و رشد خود ادامه دهد، لطف خودرا شامل ملت بزرگ ایران کرده و رهبری این نظام مقدس و هدایت این کشتی پر تلاطم را به عالمی مدیر و مدبر و حکیمی فرزانه می سپارد که امروز پس از گذشت سی و سه سال شاهد برکات آن هستیم.

رایزن فرهنگی سابق ایران در تونس افزود: همه می دانیم که نه فقط دوستداران انقلاب اسلامی و ایران به نقش موثر و سازنده رهبری و هدایت حضرت آیت الله خامنه ای ایمان دارند، بلکه دشمنان به جایگاه و نقش ایشان در هدایت انقلاب و نجات کشور از بحران ها اذعان داشته و همیشه حضرت آیت اله خامنه ای را رهبری دلسوز، هوشمند، حکیم و کسی می شناسند که ایران را در منطقه و جهان به قدرت بزرگ جهانی تبدیل نموده است.

ضرورت معرفی و شناساندن ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری به جهانیان
این پژوهشگر فرهنگی عرصه بین المللی به ضرورت معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری و خاصیت های ایشان بعنوان یکی از بهترین و موفقترین رهبران جهان اشاره نمود و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و نمایندگی های فرهنگی نظام ج. ا. ایران این مهمست که به تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و همین طور به معرفی رهبری انقلاب بعنوان رهبر جهان اسلام و شخصیت ایشان بپردازند.
چاپ دو نشریه عربی و انگلیسی در وصف امام راحل

حجت الاسلام اسدی موحد اظهار داشت: مؤسسه‌ی فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی همچون سالهای قبل به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره)، مبادرت به تهیه و چاپ نشریه‌ی «الوحده» به زبان عربی و نشریه‌ی «اکو آو اسلام» به زبان انگلیسی کرده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پژوهشگر فرهنگی عرصه بین المللی: ۱۴ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است بسته هستند Date | 04/06/2022