برگزاری نشست متاورس و آینده فرهنگی ایران

    Home  /  جشن  /  برگزاری نشست متاورس و آینده فرهنگی ایران

برگزاری نشست متاورس و آینده فرهنگی ایران Image

برگزاری نشست متاورس و آینده فرهنگی ایران

سومین نشست از سلسله نشست های آفا (ترسیم آینده فرهنگی کشور) با هدف ترسیم چشم انداز برای حکمرانی مطلوب فرهنگی کشور و با عنوان «متاورس و آینده فرهنگی ایران»، روز دوشنبه نهم خردادماه به میزبانی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام نمود: باتوجه به اهمیت و ضرورت فوق العاده بالای ترسیم سند چشم انداز در پیشبرد اهداف، رسالت و آرمان های جمهوری اسلامی ایران و همین طور تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت ترسیم چشم اندازها و اهمیت بالای آن در حوزه پیشرفت و توسعه کشور، سلسله نشست های علمی آفا با عنوان «آفا: ترسیم آینده فرهنگی کشور»، از طرف ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می گردد.
هدف از برگزاری این سلسله نشست ها تدوین و ترسیم وضعیت آینده فرهنگی کشور است که جلسات مقدماتی تبیین مقدمات و ملزومات ترسیم آن برگزار شده و برنامه ریزی های اولیه هم در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده است.
سلسله نشست های مذکور در حقیقت گام های عملیاتی در جهت تبیین و روشن ساختن شیوه ترسیم آینده فرهنگی کشور است.
در همین راستا سومین نشست از این سلسله نشست ها، با عنوان «متاورس و آینده فرهنگی ایران» از طرف دفتر رصد پایش و آینده نگاری فرهنگی برگزار می گردد.
علاقه مندان می توانند ساعت ۱۰ بامداد روز دوشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۱، به آدرس sccr.ir/r/farhang مراجعه نموده و بصورت برخط در این جلسه شرکت نمایند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست متاورس و آینده فرهنگی ایران بسته هستند Date | 29/05/2022