سرپرست اداره كل كتابخانه های عمومی قم: برنامه های ترویجی دهه فجر در کتابخانه های قم

    Home  /  جشن  /  سرپرست اداره كل كتابخانه های عمومی قم: برنامه های ترویجی دهه فجر در کتابخانه های قم

سرپرست اداره كل كتابخانه های عمومی قم: برنامه های ترویجی دهه فجر در کتابخانه های قم Image

سرپرست اداره كل كتابخانه های عمومی قم: برنامه های ترویجی دهه فجر در کتابخانه های قم

به گزارش صد کادو سرپرست کتابخانه های عمومی استان قم از برگزاری برنامه ترویجی متنوع در کتابخانه های عمومی قم همزمان با ایام دهه فجر اطلاع داد و اظهار داشت: محوریت تمامی برنامه ها گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب است.
سجاد عمرانی، از برگزاری برنامه های ترویجی متنوع و متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب در کتابخانه های عمومی قم همزمان با ایام دهه فجر اطلاع داد و بیان نمود: کتابخانه های عمومی در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر و پاسداشت انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر انقلاب، برنامه های متنوعی را در نظر گرفته اند.
وی ضمن اشاره به پویش پرچم افتخار و اهمیت فضاسازی و آذین بندی کتابخانه های عمومی با محوریت پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خوشبختانه در همه کتابخانه های عمومی استان قم، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمده است و حال و هوای کتابخانه های عمومی استان پرشور و مزین شده به پرچم کشور است.
سرپرست کتابخانه های عمومی استان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است، خاطرنشان کرد: برنامه های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همینطور تقویت روحیه انقلابی در میان اقشار و سنین مختلف بخصوص کودکان و نوجوانان و نسل جوان با استفاده از ظرفیت منابع مکتوب موجود در کتابخانه های عمومی در حوزه انقلاب اسلامی، اجرا خواهد شد.
عمرانی ضمن اشاره به این که شروع برنامه های اداره کل کتابخانه های استان قم با غبارروبی از مزار شهدای گرانقدر انقلاب خواهد بود، افزود: نشست روایتگری وقایع انقلاب اسلامی در قم، نشست فرهنگی بررسی حوادث مدرسه فیضیه، نشست کتابخوان با حضور اساتید برجسته علوم سیاسی پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی همچون مهم ترین برنامه های فرهنگی ما در دهه فجر خواهد بود.
وی افزود: همینطور کتابخانه های عمومی استان هم برنامه ها و جشن ها و مسابقات متنوعی را در این ایام تدارک دیده اند که همچون آنها میتوان به نقد و معرفی کتاب بابا رجب با حضور نویسنده و همسر شهید، برگزاری نمایشگاه کتاب، شعر خوانی و جمع خوانی از کتابهای انقلاب و نشست های کتابخوان اشاره نمود.
وی اضافه کرد: با عنایت به شیوع باردیگر بیماری کرونا در استان و اهمیت سلامت دوستداران کتاب و کتابخوانی، برنامه های فرهنگی ما در دهه فجر به صورت مجازی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از راه پخش زنده اینترنتی این رویداد ها را دنبال کنند./
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای سرپرست اداره كل كتابخانه های عمومی قم: برنامه های ترویجی دهه فجر در کتابخانه های قم بسته هستند Date | 06/02/2022