جزئیات نخستین برنامه کاروان هنری روایت حبیب

    Home  /  جشن  /  جزئیات نخستین برنامه کاروان هنری روایت حبیب

جزئیات نخستین برنامه کاروان هنری روایت حبیب Image

جزئیات نخستین برنامه کاروان هنری روایت حبیب

به گزارش صد کادو همزمان با افتتاح کاروان هنری روایت حبیب از امروز ۱۱ آذر در گلزار شهدای کرمان، جزئیات نخستین برنامه این رویداد هم اعلام گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، کرمان زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی اولین استان میزبان «کاروان هنری روایت حبیب» است که از امروز ۱۱ آذر کار خویش را در گلزار شهدای این شهر آغاز می کند.
گلزار شهدای شهر کرمان عصر امروز از ساعت ۱۴ الی ۱۷ با برنامه های متنوعی میزبان بخش اول این رویداد است. اجرای نمایش «ژنرال» به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی، «حماسه خوانی»، اجرای سرود «آوای احرار»، «نقالی و پرده خوانی»، «پخش نماهنگ» و پخش فیلم کوتاه از برنامه های این بخش است.
افتتاح نمایشگاه عکس و هنرهای تجسمی «کاروان هنری روایت حبیب» هم از ساعت ۱۷: ۳۰ در حسینیه بیت الزهرا کرمان کار خویش را آغاز می کند.
همچنین در بخش شبانگاهی «کاروان هنری روایت حبیب» در کرمان «ویژه نامه به وقت شهادت» از ساعت ۲۳: ۳۰ تا ۱: ۲۰ صبح همزمان با ساعت شهادت حاج قاسم سلیمانی با اجرای برنامه های «نقالی و پرده خوانی»، اجرای نمایش «ژنرال» و خاطره گویی مادران شهید برگزار می گردد.
«کاروان هنری روایت حبیب» تا روز شنبه ۱۳ آذر با برگزاری و اجرای برنامه های متعدد در کرمان ادامه خواهد داشت.
برنامه های هر روز از این کاروان هنری متعاقباً اعلام خواهد شد.
«کاروان هنری روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می پردازد.
این رویداد فرهنگی و هنری که به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می گردد از ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد.
طی این رویداد فرهنگی، برنامه های متنوعی چون شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار می شود.
کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی استانهای میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهند بود و اختتام این برنامه در تهران برگزار می گردد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای جزئیات نخستین برنامه کاروان هنری روایت حبیب بسته هستند Date | 02/12/2021