گاه خویش به گالری شلمان رسید

    Home  /  جشن  /  گاه خویش به گالری شلمان رسید

گاه خویش به گالری شلمان رسید Image

گاه خویش به گالری شلمان رسید

به گزارش صد کادو نمایشگاه نقاشی شیما شوقی بیگی با عنوان گاه خویش امروز جمعه ۹ مهرماه در گالری شلمان گشایش می یابد.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، نمایشگاه نقاشی «گاه خویش» با ۱۹ اثر از شیما شوقی بیگی و با مبحث دغدغه ها و مشکلات زن امروز ایرانی، جمعه ۹ مهرماه ساعت ۱۶ در گالری «شلمان» افتتاح می شود.
در استیتمنت نمایشگاه «گاه خویش» آمده است: «فضایی برای خویشتن خویش»، دقیقاً همان اتفاقی است که سالیان درازی ست زنان و خصوصاً زنان ایران از آن بی بهره اند، برای همین است که زیبایی، نشاط، صلح و دوستی رو به کاهش است. زنان می توانند هر جایی را سرسبز و ممکن به منظور زندگی کنند. به شرط آن که زندگی شان از آنِ خویش باشد حتی شده یک وجب. دقیقاً همان زمان است که آغاز به خلق کردن و شکوفا شدن می کنند.»
شیما شوقی بیگی متولد ۲۳ دیماه ۱۳۶۵ تهران، تحصیلات خویش را در مقطع کارشناسی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ و کارشناسی ارشد مطالعات زنان دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسانده است. شرکت در هشتمین سالانه منتخب نسل نو (سال ۱۳۹۳)، نمایش آثار در خانه هنرمندان (سال ۱۳۹۵) و برگزاری نمایشگاه انفرادی در گالری سایه (سال ۱۳۹۷) همچون فعالیتهای شیما شوقی بیگی در عرصه هنر است.
علاقه مندان برای بازدید از آثار نمایشگاه «گاه خویش» غیر از روز افتتاحیه می توانند، ۱۰ تا ۱۴ مهر از ساعت از ۱۶: ۳۰ تا ۲۰ به گالری «شلمان» به نشانی تهران، بلوار میرداماد، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول رجوع کنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای گاه خویش به گالری شلمان رسید بسته هستند Date | 01/10/2021