مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با خانواده فرشته طائرپور دیدار نمود

    Home  /  جشن  /  مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با خانواده فرشته طائرپور دیدار نمود

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با خانواده فرشته طائرپور دیدار نمود Image

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با خانواده فرشته طائرپور دیدار نمود

صد کادو: سیدمجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با خانواده زنده یاد فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت دیدار و ابراز همدردی کرد.

به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر روز چهارشنبه ۷ مهر با خانواده زنده یاد فرشته طائرپور سینماگر پیشکسوت دیدار و ابراز همدردی کرد.
در این دیدار که با حضور غزل شاکری فرزند و منوچهر شاهسواری همسر این هنرمند پیشکسوت در صندوق اعتباری هنر برگزار شد، پوراحمدی با گرامیداشت یاد و خاطره این سینماگر گرانقدر اظهار داشت: زنده یاد طائرپور از هنرمندان شریف، ساعی و خستگی ناپذیری بود که همیشه دغدغه دفاع از حقوق اهالی سینما را داشت. مطمئناً فقدان این هنرمند دلسوز و مدافع پرتلاش، ضربه ای سنگین بر پیکره سینمای ایران بود.
رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر عنوان کرد: زنده یاد طائرپور در زمینه سینمای کودک و نوجوان، سینمای اجتماعی و کارهای صنفی اقدامات شایانی را انجام داد که دستاوردهای ایشان می تواند الگویی برای نسل جوان سینماگر کشور باشد. گردآوری خاطرات و تجربیات زنده یاد طائرپور اقدام مهمی است که از طرف خانواده ایشان می تواند پیگیری شود.
پوراحمدی با ابراز تأسف از درگذشت چهره های فرهنگی و هنری در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: زنده یاد طائرپور تا روزهای آخر زندگی برای واکسیناسیون هنرمندان کوشش کرد. امیدوار هستم با تکمیل چرخه واکسیناسیون دیگر شاهد از دست دادن هموطنان در اثر این بیماری نباشیم.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پیگیری دغدغه های صنفی این هنرمند قول مساعد داد و عنوان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار صنوف فرهنگی و هنری پیگیر پیشنهادات و نقطه نظرات آنهاست.
فرشته طائرپور تهیه کننده و از فیلم نامه نویسان سینمای ایران بامداد ۲۶ مردادماه، به سبب مبتلاشدن به کرونا در سن ۶۹ سالگی از دنیا رفت.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با خانواده فرشته طائرپور دیدار نمود بسته هستند Date | 30/09/2021