شعار هفته ملی کودک

    Home  /  جشن  /  شعار هفته ملی کودک

شعار هفته ملی کودک Image

شعار هفته ملی کودک

به گزارش صد کادو ویژه برنامه های «روز جهانی» و «هفته ملی کودک» در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سرتاسر کشور برگزار می گردد.
به گزارش صد کادو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، ابوالقاسم سلیمانی، دبیر هفته ملی کودک با بیان این خبر اظهار داشت: بعد از بررسی شعارهای پیشنهادی «هفته ملی کودک» از جانب سازمان های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، این شعار برای برنامه های «روز جهانی و هفته ملی کودک» انتخاب گردید.
او توضیح داد که ویژه برنامه های هفته ملی کودک طی روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در سرتاسر کشور به صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد.
به قول مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، تکیه بر شادیِ، نشاط و بازی همچون نکته های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است که برگزاری ویژه برنامه هایی متنوع با اهداف این رویداد تعریف شده و فراهم آوردن زمینه هایی برای ایجای فضای شاد و بانشاط بخشی از نگاههای اصلی این برنامه فرهنگی خواهد بود.
سلیمانی اضافه کرد: در این هفته تمام استانهای کشور با همراهی نهادها و سازمان های مختلف برنامه های متنوعی را برای کودکان و آگاهی بخشی درباره مسائل و نیازهای کودکان تدارک دیده اند.
دبیر «هفته ملی کودک» همینطور بیان نمود: بر همین اساس، با عنایت به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور، بیشتر برنامه های این هفته به صورت مجازی برگزار می شود.
بنا بر اعلام، اسامی روزهای «هفته ملی کودک» و ویژه برنامه های «روز جهانی کودک» بزودی اعلام خواهد شد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای شعار هفته ملی کودک بسته هستند Date | 29/09/2021