حضورهای بین الملی ادامه دارد؛ فرهادی و قهرمان در ماه مهر از آرکانزانس تا مونت کلر و ایروان

    Home  /  جشن  /  حضورهای بین الملی ادامه دارد؛ فرهادی و قهرمان در ماه مهر از آرکانزانس تا مونت کلر و ایروان

حضورهای بین الملی ادامه دارد؛ فرهادی و قهرمان در ماه مهر از آرکانزانس تا مونت کلر و ایروان Image

حضورهای بین الملی ادامه دارد؛ فرهادی و قهرمان در ماه مهر از آرکانزانس تا مونت کلر و ایروان

به گزارش صد کادو در حالیکه فیلم قهرمان به حضورش در جشنواره های مختلف ادامه می دهد، اصغر فرهادی هم در نشست های معرفی و پرسش و پاسخ فیلمش حضور می یابد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی یکی از فیلمهای حاضر در بخش رقابتی جشنواره مونت کلر است که از ۲۱ ۳۰ اکتبر (۲۹ مهر تا ۸ آبان) در نیوجرسی آمریکا برگزار می گردد. این فیلم در این جشنواره با فیلمهای «آزادی بزرگ» ساخته سباستین میسه، «خاطره» ساخته آپیچاتپونگ ویراستاکول، «سوغاتی ۲» ساخته جوآنا هاگ و «بدترین آدم دنیا» ساخته یوآخیم تریه رقابت می کند.
علاوه بر این هجدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم زردآلوی طلایی ایروان که از ۳ تا ۱۰ اکتبر (۱۱ تا ۱۸ مهر) برگزار می گردد فیلمهای «قهرمان» اصغر فرهادی، «آنت» ساخته لئوس کارکس، «بندتا» ساخته پل ورهوفن و «وورتکس» ساخته گاسپار نویی را از فیلمهای جشنواره کن سال جاری برای نمایش برگزیده است.
از سوی دیگر «فیلم لند» که از پنج شنبه شروع شده و تا ۳ اکتبر (۱۱ مهر) ادامه دارد هم با نمایش «قهرمان» جلسه پرسش و پاسخی از اصغر فرهادی را با جف نیکولز کارگردان «ماد» و «دوست داشتن» ترتیب داده است. این برنامه با همکاری موزه هنرهای زیبای آرکانزاس و انجمن سینمایی آرکانزاس ترتیب داده شده است. جسیکا چستین از دیگر شرکت کنندگان در برنامه پرسش و پاسخ با جف نیکولز در این برنامه سینمایی است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای حضورهای بین الملی ادامه دارد؛ فرهادی و قهرمان در ماه مهر از آرکانزانس تا مونت کلر و ایروان بسته هستند Date | 26/09/2021