در گزارش صد كادو مطرح شد؛ اتفاقات ملتهب کرونائی در اتاق

    Home  /  جشن  /  در گزارش صد كادو مطرح شد؛ اتفاقات ملتهب کرونائی در اتاق

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ اتفاقات ملتهب کرونائی در اتاق Image

در گزارش صد كادو مطرح شد؛ اتفاقات ملتهب کرونائی در اتاق

نمایش اتاق با کارگردانی ساشا کشوادی که برمبنای داستانی واقعی به اتفاقات ملتهب و عجیب دوران کرونای در یکی از بیمارستان های تهران می پردازد، از آبان در تماشاخانه سپند روی صحنه می رود.

ساشا کشوادی کارگردان نمایش «اتاق» که مقرر است از آبان سال جاری در تماشاخانه سپند روی صحنه برود، درباره موضوع این اثر نمایشی به خبرنگار مهر اظهار داشت: این نمایش برمبنای داستانی واقعی در یکی از بیمارستان های تهران که در دوران کرونا اتفاقات بسیار ملتهب و عجیبی را گذرانده، شکل گرفته است.
وی افزود: روند نگارش این متن از ۹ ماه پیش با حضور نویسنده در بیمارستان و مصاحبه با پرستاران و کادر درمان شروع و تمرین نمایش هم از ۲ ماه پیش شروع شده است.
کشوادی درباره روند تمرین های این اثر نمایشی در وضعیت کرونائی موجود، اظهار نمود: تمرین در این شرایط کرونائی بسیار پرریسک و دشوار است برای اینکه با وجود رعایت پروتکل ها چند نفر از بازیگران گرفتار عوارض بیماری کرونا شدند.
این کارگردان تئاتر در انتهای سخنان خود تاکید کرد: دیده شدن اثر به دلیلهای زیادی برای مان بسیار مهمست برای اینکه این کار هم ادای دینی به زحمات کادر درمان است و هم این که کار و هدف ما تئاتر کار کردن است و چه بهتر که با چنین متنی کارمان را انجام دهیم. به همین خاطر ریسک ها و خطرها را به جان خریدیم و امیدواریم با روند نزولی بیماری و واکسیناسیون گسترده شاهد حضور گسترده مخاطبان باشیم.
انوشه زاهدی تهیه کننده نمایش «اتاق» و سعید حسنلو بعنوان طراح صحنه و سحر شاطری بعنوان آهنگساز در این اثر نمایشی حضور دارند.
به زودی اسامی گروه بازیگران این نمایش نیز اعلام می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در گزارش صد كادو مطرح شد؛ اتفاقات ملتهب کرونائی در اتاق بسته هستند Date | 11/09/2021

categories & tags