با ثبت ركورد جدید؛ بیوه سیاه در نخستین اكران از F۹ هم پیش افتاد

    Home  /  جشن  /  با ثبت ركورد جدید؛ بیوه سیاه در نخستین اكران از F۹ هم پیش افتاد

با ثبت ركورد جدید؛ بیوه سیاه در نخستین اكران از F۹ هم پیش افتاد Image

با ثبت ركورد جدید؛ بیوه سیاه در نخستین اكران از F۹ هم پیش افتاد

صد کادو: پنج شنبه شب با نخستین اکران فیلم بیوه سیاه و فروش ۱۳٫۲ میلیون دلاری آن، این فیلم موفق شد تا رکورد پرفروش ترین اکران اول یک فیلم در دوران کرونا را کسب کند.

به گزارش صد کادو به نقل از ورایتی، «بیوه سیاه» فیلم ابرقهرمانی مارول بعد از چند بار تعویق، پنجشنبه شب با نخستین اکرانش فروشی ۱۳.۲ میلیون دلاری را ثبت نمود و توانست کارش را با رقمی بالاتر از «سریع و خشمگین ۹» با فروش ۷.۱ میلیون دلاری شروع کند.
پیش بینی شده این فیلم می تواند در ۳ روز اول اکرانش به فروش ۸۰ تا ۹۰ میلیون دلاری در بازارهای آمریکا برسد و رقم ۷۰ میلیون دلاری فروش نخستین آخر هفته «F۹» را پشت سر بگذارد و رکورد فروش در دوران پاندمی را از آن خود کند.
با این حال «بیوه سیاه» تنها اکران معمول تابستانی نخواهد داشت و برای دوستداران از شبکه پرمیر پلاس دیزنی نیز بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود و با قیمت ۳۰ دلار می توان آنرا از خانه تماشا کرد. این امر می تواند نمایش سینمایی فیلم را مختل کند و در عین حال برای دیزنی هم قابل قبول تر باشد که فروشش را با سینماها سهیم نمی گردد.
این فیلم بدین سان می تواند با دیگر فیلم ها ابرقهرمانی که دوران قبل از شیوع ویروس کرونا اکران شدند هم رقابت کند برای اینکه «اسپایدر من: بازگشت به خانه» در پیش نمایش خود ۱۵.۴ میلیون دلار فروخته بود و در نخستین آخر هفته اکرانش به فروش ۱۱۷ میلیون دلاری رسیده بود. «ثور: رگناروک» هم کارش را با پیش نمایش ۱۴.۵ میلیون دلاری آغاز نموده بود و در نخستین آخر هفته اکرانش به رقم ۱۲۳ میلیون دلار رسیده بود.
«بیوه سیاه» در ۳۰ بازار خارجی همچون آلمان، روسیه، استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، برزیل و مکزیک هم اکرانش را آغاز نموده و در دو روز اول اکرانش به فروش ۲۲.۴ میلیون دلاری در بازار بین المللی رسیده است.
چین که بعنوان بزرگترین بازار سینمایی مارول شناخته می شود هنوز تاریخ پخش «بیوه سیاه» را اعلام نکرده است.
پیش از نخستین اکران «بیوه سیاه» این فیلم در پیش فروش بلیت نیز از «سریع و خشمگین ۹» فراتر رفته بود و عنوان پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۲۱ در پیش فروش بلیت را کسب کرده بود.
«بیوه سیاه» به کارگردانی کیت شورتلند با بازی اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر و ریچل وایس از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصدی دریافت کرده است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با ثبت ركورد جدید؛ بیوه سیاه در نخستین اكران از F۹ هم پیش افتاد بسته هستند Date | 10/07/2021