معاون دادگستری استان مركزی خبر داد؛ برگزاری اختتامیه جشنواره شراره در شمعدانی ها در هفته قوه قضاییه

    Home  /  جشن  /  معاون دادگستری استان مركزی خبر داد؛ برگزاری اختتامیه جشنواره شراره در شمعدانی ها در هفته قوه قضاییه

معاون دادگستری استان مركزی خبر داد؛ برگزاری اختتامیه جشنواره شراره در شمعدانی ها در هفته قوه قضاییه Image

معاون دادگستری استان مركزی خبر داد؛ برگزاری اختتامیه جشنواره شراره در شمعدانی ها در هفته قوه قضاییه

صد کادو: معاون اداره کل دادگستری استان مرکزی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی شراره در شمعدانی ها همزمان با هفته قوه قضاییه آگاهی داد.

محسن خیرمند در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: ️گستره دامنه خشونت و پرخاشگری در سالهای اخیر در استان موجب شد تا خشونت بعنوان یکی از مهم ترین لطمه های اجتماعی به شمار آید.
وی افزود: ️استان مرکزی یکی از استانهای با فاکتورهای خشونت بالا از جهت تعداد پرونده های ورودی در زمینه خشونت است.
سرپرست معاونت اجتماعی اداره کل دادگستری استان مرکزی اشاره کرد: خیلی از قتل هایی که اتفاق می افتد قتل های آنی هستند. متأسفانه آستانه تحمل مردم و نرخ تاب آوری جامعه پایین بوده و کوچک ترین تنش ها سبب عکس العمل های رفتاری و کلامی خارج از عرف می شود.
خیرمند عنوان کرد: این معاونت همیشه به دنبال این است که از ظرفیت هنرمندان برای مقابله و کنترل و کاهش خشونت استفاده نماید چونکه هنر به نحو ظریفی جلوه ها و پیام های پیشگیرانه را به طیف گسترده ای از جامعه منتقل می کند.
وی اظهار داشت: ️برای کاهش خشونت و افزایش بردباری در جامعه باید کار فرهنگی صورت گیرد که در این بین برگزاری و گسترش فعالیت جشنواره های هنری و برنامه های فرهنگی بسیار تأثیرگذار خواهد بود و این مهم تلاش همه مردم را می طلبد.
سرپرست معاونت اجتماعی اداره کل دادگستری استان مرکزی در آخر بیان کرد: اختتامیه جشنواره ملی شراره در شمعدانی ها با رویکرد پیش گیری از خشونت تیرماه سال جاری همزمان با هفته قوه قضائیه انجام می شود.
گفتنی است جشنواره ملی شراره در شمعدانی ها سال قبل به همت دادگستری استان مرکزی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن سینمای جوانان ایران شروع به کار کرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای معاون دادگستری استان مركزی خبر داد؛ برگزاری اختتامیه جشنواره شراره در شمعدانی ها در هفته قوه قضاییه بسته هستند Date | 14/06/2021